• Äldre 27 Dec 23:13
    4249 visningar
    29 svar
    29
    4249

    Junibebisar 05, del 14

    Hoppas ni alla hittar hit!!!

    så fortsätter vi som vanligt

  • Svar på tråden Junibebisar 05, del 14
  • meh
    Äldre 28 Dec 08:33
    #1

    Tack för länken God fortsättning allihop.


    ~ Marie, mamma till charmtrollen Erik, 050601 och Emilia, 080517
  • Äldre 28 Dec 10:47
    #2

    dom tyckte jag spamma, så jag kunde inteskicka länken till alla, blev avstäng ett tag!
    men jag ska försöka idag igen, får väl omformulera mej lite bara

  • Äldre 28 Dec 21:44
    #3

    haha ok.. Gott nytt på er alla, vi har precis flyttat till en fyra.. idag faktiskt... så det är mye att göra nu... men men.
    Hoppas ni haft en bra jul.. min har inte varit sådär jättebra, men så är det ju ibland.
    Sköt om er


    ♥¸.?°´¯) ♥Theo 050622 å Ronja 070209♥¸.?°´¯) ♥
  • Äldre 28 Dec 22:19
    #4

    tack för länken har haft en bra jul med utan snö dock *snyft*
    god fortsättning på er.

    hur e det med alla junisar? min härliga kile e trotsig så de står härliga till tur man gjort de med en innan så man vet att de går över hehehe

  • Äldre 29 Dec 13:17
    #5
    kajsa835 skrev 2008-12-28 10:47:57 följande:
    dom tyckte jag spamma, så jag kunde inteskicka länken till alla, blev avstäng ett tag! men jag ska försöka idag igen, får väl omformulera mej lite bara
    Tack för länken. Samma sak hände mig vid ett annat tillfälle då tråden hade gått ut. Bra irriterande
    Anton 050613, Meja 080529
  • Äldre 29 Dec 13:51
    #6

    Oj tack Kajsa för länken.

    Hur mår ni alla?
    Här hemma kämpar vi med en trotsig liten dam som kan allt, men gud vilken härlig tid det är nu, va får dom små allt ifrån.
    Nu får vi bara hoppas att det kommer lite snö så man kan åka lite pulka och skidor.

    Ha de så gott tjejer.

  • Äldre 29 Dec 13:55
    #7

    hoppas alla hittar tillbaks, tänker på er alla ibland, man vet ju ett o annat om era små iallafall

    idag på dagen är malkolm 3,5 år. han har blivit så stor, lång! nu ser man så väl att han är en kille tycker jag, det kanske är i dennna åldern dom börjar se ut som killar o tjejer mer, inte bara pga kläder o frisyr.
    han är väldigt noga med kläder o så, ska byta flera ggr om dan o vill inte ha vanliga fina kläder utan bara sportkläder, fotbolls tröjor o adidasbyxer, eller springbyxor som han kallar det. han tdrar ut alla kläder ur sin garderob o väljer o ska byta, men kan inte helt själv än. kan era klä på sej själva? han kan stänga dragkedja på tröjor själv meninte på jackan den är lite segare.

    humöret är toppen, han är görglad för det mesta, lite gnälligare nu när det är jullov o man inte är ute lika mkt eller hittar på nått utan bara slappar.

  • Äldre 29 Dec 13:56
    #8

    troll
    hur har det gått med din man? va ju görlängesen,men hur blev det?

  • A lie
    Äldre 29 Dec 18:08
    #9

    tack kajsa för länken.. hade tappat bort er för ett par trådar sedan. men kul att hitta igen er :)


    ♥♥♥ Widar 050606 ♥♥♥ Vendela 060910 ♥♥♥
  • Äldre 29 Dec 18:40
    #10

    jag kollade i födelsedagslistan från i somras vilka som va med där och skickade länken till!

Svar på tråden Junibebisar 05, del 14