Inlägg från: Lokatt |Visa alla inlägg
  • Lokatt

Retrovagntråden 14

nån som kan länka den där i uppsala? hittar inte? eller är den borta?

Våga vägra blogga
  • Lokatt

idag såg jag en ägget liknande vagn på loppis. Tyvärr i risigt skick!
    Dock så var det en liten lucka längst fram, stor som ett brevinkast med en liten knopp som handtag så man kunde öppna. VAD var det till för??!

Våga vägra blogga
  • Lokatt

79 kom första designade barnvagnen från brio, enligt det där barnvagnsradioprogrammet.
    barnvagnarna innan dess, var de inte designade då eller?! vad var de då?

Våga vägra blogga
  • Lokatt
    Cecci78 skrev 2009-01-26 21:08:48 följande:
    har bara testat på 70-talare o det fungerar inte på mina 70-talssittisar.går det ta bort bottnen? tänkte om det finns under kanske också, låter inte så bra måste jag säga..
    Jag kan ha på min 70-tals sittvagn!
    Körde så senast idag till dagis
    Våga vägra blogga
  • Lokatt
    Familjetrollet skrev 2009-01-27 08:24:15 följande:
    vad läcker,men 60 tal är den väll inte?
    sent 70 är det väll. Jag låg i sån som bebis
    Våga vägra blogga
  • Lokatt
    Cecci78 skrev 2009-01-27 08:37:52 följande:
    den du köpte av mig? de jag provat på har varit högre vid varukorgen och de pinnarna så ståbrädan har inte nått upp+ att det iaf på den ena var för tjocka pinnar så åkbrädan gick inte runt dem, lite synd för nu måste vi köra ny Brio när jag är själv med båda :(
    Japp den, om du vill ha den med tillhörande ståbräda, så har väll du nån fin med stänkskärmar man kan byta
    Våga vägra blogga
  • Lokatt

nån som har länk till kimi i uppsala? känner att jag inte riktigt är med vad ni pratar om, den med gula hjul??

Vad hände med den där andra, den de sänkt till 300, 60/70 tals duon? Nån här inne som fick den? Hittar inte den annonsen nu.

Våga vägra blogga
  • Lokatt
    AlexandraK skrev 2009-01-28 19:05:17 följande:
    Idag har jag varit o shoppat olika tyger på Emmaus. Ska sy överdrag till dynan i sittvagns-awnen. Svart. Ooo vad snyggt det kommer bli. =)Och grönt till den gröna Brion. Tror jag börjar med Brion eftersom jag har jättemycket tyg till den. Jag är ju egentligen värdelös på att sy - så jag behöver lite att göra fel med...   Köpte också knallgrönt frottétyg. Så coolt! Men det har jag ingen vagn till. Inte än...
    vart hittade du knallgrönt frotte??! *riktigt avis*
    Våga vägra blogga
  • Lokatt
    AlexandraK skrev 2009-01-28 19:22:46 följande:
    På Emmaus second hand - vid tygerna. =) Det är en stooor bit. Jättefin!
    aha, second hand. attans hade hoppats på affär. Jag letar som en tok efter frotte, har bara lyckats hitta två gånger, en gång på T och en gång på seconhand. Små bitar

Älskar att sy barnkläder i frotte, så häligt och välldigt 70-tal
    Våga vägra blogga
  • Lokatt

tessax, håller tummarna med vagnen.

neima, nya sulkyn var söt!

Våga vägra blogga
Svar på tråden Retrovagntråden 14