Inlägg från: TARANTINO |Visa alla inlägg
  • TARANTINO

Blivande pappor 09 Del 2

mirakulix: Vad hette du innan? vilket land kommer du ifrån?

• TARANTINO

aha, missuppfattade dig hehe. Trodde du bytt namn :p

• TARANTINO

Hoppas att hon kommer börja må bättre snart!

• TARANTINO

Det hände igår! när ska ni gifta er då? får säga grattis till er med =)

• TARANTINO

Grattis själv! =) låter härligt de :) själv hade vi snöväder :/ men vi gifte oss borgligt så det gjorde inte så mkt.

Händer något kul i helgen?

• TARANTINO

Jorå! varit en rätt lugn helg annars. Hur har din helg varit?

• TARANTINO

Hoppas din tjej mår bättre snart Mirakulix! Min flicka har också ont i magen till och från. Förverkar och sammandragningar samt fogverkar sa dom att det var. :/

• TARANTINO

Eller hur, hur ballt är det inte att se den lille röra sig där inne i sin tjejs mage. Och att sen se hjärtat slå är ju hur grymt som helst!
    Kom på mig själv med att bara sitta och gapa stort med ett jätteleende på läpparna. Nästan så att en tår pressades ur ena ögonvrån med.

• TARANTINO

El Maco: Grattis för fan! :) bara att berätta, sen det som sker det sker. Oftast går det ju bra, speciellt när man är så pass unga som de flesta av oss här inne är.

Känner igen det där med att känna sig yngre än 25. Är också 83a men känner mig rätt barnslig egentligen, eller har iaf barnasinnet kvar! men det ska man ha tycker jag, tråkigt och sitta och sippa på sin cappucino och diskutera världspolitik & finansmarknaden ju skulle jag tro.. :p
    Prylkåt är man ju med, fast jag knappt har cash att spendera på sånt :(

Nu har ni mkt planerande och fixande framför er! fan så spännande hehe

Lycka till!

• TARANTINO

Då har ni det bättre förberett än oss Glenn, inte sparat undan ett skit typ :s
    Måste kännas skönt att sparat undan 20 lakan

Helt sjukt att de på MVC förespråkar abort! de ska väl för fan försöka stötta en och så. Skit i vad dom säger, huvudsaken är att ni känner er redo att bli föräldrar.

• TARANTINO

Ja, läste om det för ett tag sen! sinnessjukt. Ett nackskott borde dom ha, eller ja iaf lite vett inbankat i skallen.

Svar på tråden Blivande pappor 09 Del 2