• mirakulix83

Blivande pappor 09 Del 2

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09 Del 2
  • TARANTINO

Ja, läste om det för ett tag sen! sinnessjukt. Ett nackskott borde dom ha, eller ja iaf lite vett inbankat i skallen.

• Glenn Wiberg
    Svar på #310
    Ja det känns skönt att man har lite pengar på banken då man behöver det:P Man vet ju aldrig när man kan behöva pengar.

Ja vi sa åt dom flera gånger att vi ville ha kvar det. Men nu verkar det som om dom förstår:P
  • mirakulix83

TARANTINO: Såna människor borde inte leva.

Glenn wiberg: Man ska ha lite pengar sparande. Det spelar ingen roll hur mkt pengar det bara om man har lite.

• hannandreas

Hejhej. Vi plussade på ett test igår och har bf 27 oktober i år. Då får vår son bli storebror.

• hannandreas

Glenn Wiberg. Jag beundrar verkligen det du gjorde på mvc. Kan inte förstå hur sjukt personalen där resonerade. Jag hade lackat rätt rejält om dom hade börjat prata så med mig och min fru. Du gjorde helt rätt och har blivit en förebild hos mig.

• mirakulix83

hannandreas: Grattis och välkommen in. Lycka till.

• Glenn Wiberg

hannandreas. Tack:P Ja dom är lite jobbiga där. Sen har dom tagit bort pappa kursen vilket är synd tycker jag:/

• hannandreas

Glenn Wiberg. Skulle man inte kunna få en ny mvc? Har du undersökt möjligheten? Bor man så man kan ta sig till en annan tror jag man kan byta. Det där som du brottas med är ju inte riktigt det man ska ha något fokus på inför en förlossning. Tror det skulle vara bättre för dig, tjejen och barnet om ni kommer till ny mvc där dom är mer stöttande.

Det finns en bra hemsida som vår bvc rekommenderade oss och den är även bra under graviditeten. Den heter www.growingpeople.se. Kan klart rekommendera den. Där står det mesta och det bästa. :)

• El Maco

lyssna på denna nu!!

Igår ringer min bror och berättar att han o tjejen e i vecka 10....

Skämtet då, vi har inte ens diskuterat barn o vi e på samma vecka...

Har berättade dock för mamma först vilket svider i min själ:P

Känns ju sjukt roligt, men helt sjukt sjukt med:)

MVH/

Svar på tråden Blivande pappor 09 Del 2