Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6
Jaha, idag börjar verkligheten igen, min man har gått och jobbat första dagen sedan före jul. Man har ändå hunnit vänja sig vid att han fixar mat och diskar och sånt
.
Nästa vecka börjar Manne på dagis
På måndag skall vi vara där en timme och skola in. Tur i oturen att jag är ledig på dagarna så att vi kan ta det riktigt lugnt och separationen inte blir så jobbig (för mig alltså
). Fast vi skall börja träna redan i helgen för på fredag anordnar AF ett möte som jag måste gå på och då skall jag lämna honom till min mamma för första gången
Hon är jättebra med barn och har fyra barnbarn tidigare så det handlar inte om att hon inte kan utan att jag inte vill. Jag är lite skadad med det där. Vad värre är att på söndag skall jag och Maja (och Majas bästis med mor) åka till Göteborg och kolla på Disney on Ice och då skall Manne vara hemma med sin pappa. Vad tänkte jag på???? Så många timmar utan min lille kille, buhuhu.
Nyttigt antagligen
Idag skall jag faktiskt på Viktväktarna för vägning. Jag räknar inte points slaviskt utan gör grova uppskattningar för det jag äter. Men för mig känns det viktigt att få den lilla boken ifylld och stämplad, det känns viktigt av någon löjlig anledning, och som gammal guldmedlem är det bara att kika in. Lär vara välbesökt idag, Viktväktarna har alltid riktig högkonjunktur i januari och augusti.¨
Ja, nu kan jag väl inte smita undan längre, utan måste gå och göra frukost *suck*