• zasata

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

alltså jag vet inte vad jag skall ta mig till. Ebba har fått nån idé som varat fär länge nu att hon inte skall sova, försökt i en timme nu. Hon skriker så hon inte får luft och håller på att kräkas(och då får jag panik och tar upp henne) hur länge kan man låta ett barn ligga och skrika? Vad skall jag göra? Hon skriker sig till sömna, skriker nätter igenom och vägrar sova på dagen. Vi orkar inte ha henne vaken till tio, lägga oss direkt själva, och vara vakna på natten och aldrig få nån egen tid. HJÄLP!

• zasata

omega 3 (eskimo kids) får hon varje kväll i vällingen om vi kommer ihåg
    vi har alltid gjort samma sak sen hon var ca 3-4mån.
    Släker ner rummet (en nattlampa är på) Ge henne välling i famnen och lägger ner henne i sängen när hon ätit färdigt. men n vägrar hon typ att gå in i sitt rum får total panik,
    Vissa kvällar har jag gett henne lite panodil i fall hon har ont i tänderna, för när vi frågar henne om hon har ont nån stans pekar hon på tobbes mun alltid. Men det gör ingen skillnad.
    Är vi kvar i rummet ställer hon sig bara upp och skall upp till oss, tar vi upp henne försöker hon bara slingra sig ut våra famnar och gå ut ur sitt rum.
    Provat vara kvar och läsa för henne, men funkar inte det heller. Vi kan sitta en timme i soffan och läsa, men funkar inte endå att lägga henne.

• zasata

provat ge henne själv i sängen, men så fort den tar slut gallskriker hon får att den är slut, men kan ju prova igen nappflaksa får hon alltid ur.

nif: Vi har ikeas jätte bra, går på när det bli mörkt så slipper man komma ihåg sånt.

• zasata

vilken stl var det på det?

Lokatt skrev 2009-01-07 22:14:48 följande:
    ja! super shysst! Glömde säga att det var på skurk-kids, butik jag numer rekomenderar Fast nu står jag som sagt utan vinterkläder till nästa år!
  • zasata

nej tänkte om nk hade overall i samma stl..

Lokatt skrev 2009-01-07 22:43:01 följande:
    vinterklädena? 110. men nu står det slut på sidan, om du tänkte försöka dig på att få lika
  • zasata

vad jobbigt- tänk om sandrah dumpat mig där när jag ville gå hem och inte hittade...

Lokatt skrev 2009-01-07 23:04:14 följande:
    har du haft sovande gäster? hua så jobbigt! hhahaha har gärna gäster då och då, men efter 2-3 timmar får dom aölt palla sig hemmåt
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6