• Lokatt

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

Kavat skrev 2009-01-05 18:08:43 följande:
    Men, om jag fattat det rätt så är Trainingpants för att skydda omgivningen från väta, men de blir obehagligt blöta innuti. Så då ska man alltså inte ha inlägg.
    så har jag med fattat det, bra då måste det vara så.
    jag behöver något sådant, mellan vill inte bli torr
  • Lokatt
    mamma2003 skrev 2009-01-05 17:06:01 följande:
    Nu är spiralen alltså ute . Någon som har koll på när man är "fit-for-fight" igen? Så man inte har sex i onödan menar jag MOHAHAHAHA
    hahaha, köp ägglossningstest?

Jag fick tag på kantband idag!
  • Lokatt
    Malin med Tim skrev 2009-01-05 20:12:02 följande:
    Nä det har nog inte min, tror att det är en Pfaff Vad har du för maskin?
    haha jag tror ni beskriver samma söm!

Och det är den jag använder till allt stretchigt, fuskoverlock sen på stumma tyger sickxackar jag kanter, fast efter raksömmen är gjord, istellet för hela stycket före, jag tycker det blir bättre så.

innan min minsta fastnade i min famn här så höll jag på att nåla kantband, hoppas jag hinner visa byxorna sen!
  • Lokatt
    Nifelheim skrev 2009-01-05 20:08:30 följande:
    Men... fan va dumt... Måste kolla i bilen i morgon så det inte ligger där då *skämmas i så fall* Har inte använt bilen sen juldagen   så det kan ligga lite vad som helst i den. Trainingpants har vi ett par, precis likadana fast mindre. Jag tycker att de är kanonbra, önskar att vi hade fler för det kissas ner kalsonger i parti och minut här hemma, han glömmer ofta att säga till eller vilja när man frågar men VÄGRAR ha blöja hemma. Trainingpantsen räddar ju omgivningen (typ soffan) från olyckor också
    vet du någon mer stans de finns att köpa? det fanns bara två inne där och så var de från 19kg, han väger 17,6. eller tror du det går? hur är storleken?
  • Lokatt
    Riskiflickan: har du inga kort på saker du sytt? *nyfiken*

meh, vad hände, min text är blå! undrar om det blir så...
  • Lokatt
    Lokatt skrev 2009-01-05 20:29:02 följande:
    Riskiflickan: har du inga kort på saker du sytt? *nyfiken*meh, vad hände, min text är blå! undrar om det blir så...
    nope, inte blått där
  • Lokatt
    mamma2003 skrev 2009-01-05 20:25:03 följande:
    Tack Lite ditt "fel" är det allt...
    kanske blir en dec bebis
  • Lokatt
    Nifelheim skrev 2009-01-05 20:34:07 följande:
    Risken finns väl att det läcker? Pippilotta hade iaf förut, finns nog flera webshoppar som har. Babyproffsen här säljer de också.  Hmm tveksam ang storleken. Jag började med Elrics tidigare än att han hade "vikten inne" och då läckte det kiss i grenen och de satt inge vidare. Det GÅR ju, men jag hade nog satsat på att försöka hitta en i rätt stl ist.
    ok, tack. får försöka hitta. så dyra på ordinarie bara! man behöver ju flera, gärna fyra iaf.
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6