Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6
Välkommen hem Ekorren! Vi ser fram emot detaljer!
Välkommen hem Ekorren! Vi ser fram emot detaljer!
)
Nä tjejer, det är dålig action i tråden nuförtiden *slår oss på fingrarna*. Men nu ger jag upp för idag, och sticker min snoriga näsa i den för dagen nya deckaren.
God morgon! Har varit vaken sen kl halv fyra och nu är det alltså dags att gå upp
. Det blir en lååång dag med simskola och hela fadderullan. Positivt är dock att jag kanske kan ta en lur när barnen är på dagis OCH att sekretär-mannen nu är mör och medgörlig så nu skall vi bara hitta en tid som passar för avhämtning. Sen kan jag slänga ut tidernas fulaste datorbord
Passau: Det låter fint, är den helt färdig? *kräver bild*
Klart du skall klaga på tygmafioson! Och så håller vi tummarna för att det inte var så att de tog betalt för det tunna nystanet men att du fick det tjocka av misstag...
Har klurat ut något till dig nu, men måste komma till en kopiator också
Asereht: Tack för info! Jag satt flera timmar förra veckan och letade för att jag skulle binda elen tänkte jag, men gav upp när jag fick olika svar på olika jämförelsesajter. Men nu jäklar skall jag agera!
*marscherar bestämt in på elpriskollen*
Nu har jag jämfört som en tok och kommit fram till att jag nog vill binda i ett år. Fast jag funderar på om det är rätt årstid att binda nu? Generellt sett; när på året är det mest fördelaktigt att binda?
*suckar över den dyra elen*
Tack, nu blev jag klokare. Det där med att kunna binda om en gång är ju guld, det skall jag se till att jag får. Fast jag vill nog helst binda på lite kortare tid nu med tanke på prisnivån, för precis som du skriver så kan det ju inte fortsätta så här i all evighet.
*sänder en tacksamhetens tanke till vår supereffektiva vedpanna*
Nu har jag röjt hela överskåpet till datorbordet och demonterat det. Det skall till soptippen eftersom det är så rangligt, fult och skrymmande. Däremot själva skrivbordet finns det förbättringspotential för; om det t ex skulle bli en Friggebod i trädgården en gång i tiden så kan det bli ett hyggligt hobbybord för sömnad och vad det nu kan vara. Så upp på garagevinden med det (bland all annan bråte
).
Nu är det dags att hämta huliganerna, idag åker jag hem imellan för jag orkar inte fördriva en massa timmar "på stan" idag. Och jag skall ändå hem och hämta grannflickan som jag återigen skall ta med på simskola *liten suck*. Visst är det bra att vi kan hjälpas åt, men nästan varje vecka? Äsch, det går nog bra. Fast just idag känns det tungt eftersom både jag och min man är sjuka. Han ligger hemma med feber och kan inte hämta Manne så det innebär att jag får kånka runt på honom i några timmar i tropisk hetta i simhallen när jag är megaförkyld. Tur man har en bärsele
.
Så, färdiggnällt! Nu fokuserar jag på det roliga; nämligen att jag skall hämta min nya sekretär ikväll. Jippie vad städat och fint det kommer bli här hemma!
Trist Lokatt
Men kul att du är här igen
Ny tråd? *sneglar uppfodrande på katten*
*förbereder sekretärhämtning*