• zasata

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

dom har vissa med 70% packade upp igår massor

Lokatt skrev 2009-01-07 23:17:23 följande:
    haha, ja, bara ringt sin kille, då hade du fått komma in i max tre timmar haha nej då Fast här är det så trångt att vi inte skulle få rum med gäster! vad gulligt av dig att du tänkte titta på nk fast jag tror inte det behövs, blir väll över mina budgeterade 500kr om det ska vara jacka och byxor?
  • zasata

okej grannarna då o ch masvis från oliak trådar jag hängt i, alla vänner. tja alla känns gravid.
    nej skulle inte klara en till :( bor för litet, för lite pengar + min jävla fobi ställer nog till det mest,

• zasata

synd.
    fast jag gilalri nte dom. hade presentkort där som gick ut 23dec. mailade och fråga om det var okej att handla på det senare om man köper till ord pris då jag inte hinner innan för jag jobbar varje dag. men dom har inte svarat än. mailade typ 19 eller 20 dec.

Kavat skrev 2009-01-08 22:18:20 följande:
    zasata, jag ringde till pilutta men de hade bara ministorlekar och stooora stl kvar tyvärr.
  • zasata

jag är besviken på po.p. var inte på rean. men inga ytterkläder, och lite kläder bara. nej dålig stil säger jag.
    själv köpte jag två vantar igår på jobbet från po.p för 27kr :) vi kör ju då 70%

• zasata

va?? nej vad tråkigt. vcarför tror du det??Gråter

Nifelheim skrev 2009-01-09 10:56:03 följande:
    Det blir kanske ingen bebis iaf   misstänker starkt att ett missfall är på gång
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6