Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

Hur länge pågår Pop-rean? Det kanske inte går så bra på T om man får en helt ny till samma pris?!.

Längtar till 31 mars då vi flyttar till vårat första hus!!!!!!!
  • Lindadjo
    Kavat skrev 2009-01-26 15:31:04 följande:
    Hm en bit in i feb tror jag.Lurigt, men inte så lätt att få tag i dem heller i rätt storlek. Hittade ju ingen till dottern t.ex. Och den mönstrade går ju inte att få tag i så.. Man vet aldrig.
    Det är nästan ingen sån mönstrad ute nu, bara i små storlekar... Äh, man får väl bara chansa
  • Lindadjo
    Asereht skrev 2009-01-26 15:31:57 följande:
    Tror det är strl 86 på den, jo det måste det vara för annars skulle han kunna ha den nu. *s*
    Och min bruna är 92
  • Lindadjo
    Nifelheim skrev 2009-01-26 15:38:52 följande:
    Här är den Lindadjo. Fick en rutig brio klädsel också, men den var det hål i.
    Åhhhhh....... *suuuuuuuuugen*
  • Lindadjo
    Nifelheim skrev 2009-01-26 15:35:45 följande:
    IIIIIIIIIHK vilken storlek? Jag äääälskar de.
    Ställ dig i kön
  • Lindadjo
    Nifelheim skrev 2009-01-26 15:38:52 följande:
    Här är den Lindadjo. Fick en rutig brio klädsel också, men den var det hål i.
    Tänk den med nysydd klädsel i något snyggt retrotyg.... *drömmer*
  • Lindadjo
    Asereht skrev 2009-01-26 16:19:27 följande:
    Blundar, håller för öronen och skriker. JAG VILL OCKSÅ HA EN SNYGG SULKY! Det är nästan så jag ångrar kimiförsäljningen, meeeen jag har inte ork med en stor omklädning heller. Får nöja mig med sulkyhärket vi har och piffa till den. *s*
    Och jag saknar min kimmi nånting så för d-vligt Det är förresten en liten Manne som åker runt med den nu, och både han och hans mamma är supernöjda, och det känns ju bra .
    Måste sälja vagnarna jag har först, annars kommer jag bli strypt av min sambo tror jag Men EN liten sulky hit eller dit gör väl inte så stor skillnad, eller?!?!
  • Lindadjo

Om en vecka ska vi till vårat nya hus och hälsa på Längtar, för jag kommer knappt ihåg hur det såg ut där. Ska ta med kameran och fråga om det är ok att fota lite då. Och det ska bli kul att träffa paret som bor där nu oxå.

• Lindadjo
    Lokatt skrev 2009-01-26 16:54:48 följande:
    lindadjo, har du TVÅ klädslar till sitty!? Ge inte bägge till neima, en hitåt kanske? *flirt*
    Har du en tvillingsulky? Det visste jag inte! I såna fall hade du självklart fått en!!!
    !!
    Och 110 är redan bortlovad Det var inte tänkt som annons
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6