Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

Nif: Åh, kanske det finns ett litet hopp i alla fall? Vilken vecka är du i förresten, det är väl begränsat hur tidigt man kan se hjärtat?

Lindadjo: Kul att se dig igen!

Men hörrni, inget svar på min fråga om denna klädsel passar till min P&T

http://www.blocket.se/vi/19109678.htm?ca=11_s

*återgår till läggningen*

• Fröken Småland
    Lokatt skrev 2009-01-11 19:38:06 följande:
    men hahaha, svarat två gånger den passar, men det är ju bara klädseln till huvudsitsen vad jag vet. saknas alltså sufflett o varukorg.*går nu*
    Aha! Trodde du svarade om den gröna jag länkade till Generad *trög*
    Kavat skrev 2009-01-11 19:38:59 följande:
    Jo, då du fick svar från Lokatt. Den passar v2 och har du sådana där pinnar för att sätta på det genomskinliga plastskyddet bak så passar det. MEN det är bara till sitsen. Inte varukorg och heller inte suflett.
    *hur trög som helst*
  • Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2009-01-11 19:59:04 följande:
    v.8 tror jag... brukar gå att se från v.6 har jag för mig
    Vi håller alla tummmar som finns, det vet du! Tvinga dig till ett VUL imorgon, så du får veta vad som händer och kan förhålla dig till det.
  • Fröken Småland

Zasata: Men... trodde han jobbade? Blev han uppsagd när han var föräldraledig alltså?

Vad skall han jobba med?

• Fröken Småland
    zasata skrev 2009-01-11 21:09:43 följande:
    japp så 2½mån kvar. sista dagen är 31mars skulle egentligen vart ledig 50% på bättre att ta pengarna och spara dom dagarna.
    Absolut! Så det är det gamla han går tillbaka till alltså. Ingen chans att det blir förlängt va?

Tur att du tok-jobbar nuförtiden
  • Fröken Småland

Man får ändå beundra företagsamheten hos lilleman. Och så duktigt att inte väcka pappa fast han var ledsen, men lite tragiskt också

Lycka till att knäcka den nöten!

Godnatt tjejer! Imorgon börjar Manne på dagis, får se om jag överlever det...

• Fröken Småland

Lindadjo: Smart att ta bilder, ofta tror man att man ser ut på ett visst sätt men den bilden överensstämmer inte alltid med verkligheten. Ibland är det bättre och ibland sämre Cool

Såg du att vi startat en "spin-of" fläsktråd?

• Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2009-01-12 12:02:15 följande:
    Hemma igen från dagisinskolning. Det gick SÅÅÅ bra. Elric började leka efter 5 minuters blyghet och sen såg jag knappt skymten av honom Han målade och byggde och grejade hela tiden och vrålade NEEEEEEJ när jag sa att vi skulle åka hem Hur gick det för Manne mamma2003?
    Härligt!!!! Det gick bra tycker jag, vi var två barn där bara, mötte en grupp om tre barn när vi kom dock. Fast han satt mest vid vårt bord där vi pratade och så lekte de lite också. Men jag tycker inte det känns jobbigt längre, inte alls. Skall t o m bli skönt med lite tid för sig själv (har glömt hur det känns).

Hur mår du idag?

*sticker och hämtar Maja på dagis*
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6