Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

Charlien skrev 2009-01-26 17:03:37 följande:
    Svar på #1632Aha, så det är "bara" bred o klumpig som ni tycker är "fel"? Jag är fd Brio sing-ägare, så jag tycker att allt mindre än den (typ 70 cm!!!) är smidigt!Jag behöver inte ha en så smidig vagn eftersom den inte åker bil så ofta utan mest går till o från affär o dagis. Det är själva svängbart hjul jag e ute efter i bt verkade vara billigaste lösningen. PS. Ingen normal människa kan vara nöjd med Crescenten. Nån som har testat? Motsvarar att köra ett barn i vagnen o ett stort barn på forstödet till en scooter, så har no en hyfs bild! DS
    Alltså, jag hade en BT syskonvagn i 8 månader, och den gillade jag mycket! Det lustiga är att det bara skiljer några cm mellan syskonvarianten och singelvarianten En kompis hade singel och det var nästan samma hjulbredd, syskonvagnen har nämligen "infällda" bakhjul, medans singelvagnens bakhjul sticker ut hur mycket som hellst på sidorna! Men syskonvagnen var jag jättenöjd med, men sen bytte jag den mot en P&T och det blev jag ännu nöjdare med, för det går ju inte att jämnföra en breeeeed syskonvagn med den. Men som vagn tror jag inte att den är dålig, och svängbart framhjul är ju skönt!
    Längtar till 31 mars då vi flyttar till vårat första hus!!!!!!!
  • Lindadjo

Billig men inte en -07a!

• Lindadjo

Jag kan inte sluta tänka på Nifs sulky *drömmmmmmer*

• Lindadjo
    Lokatt skrev 2009-01-26 19:24:26 följande:
    nu så..Likadant chassi som jag köpte i helgen och står här brevid mig!
    Aha, se där. Vad var det vi kom fram till att det var? En 04a eller? Fast de hade samma hjul fram till 06.
  • Lindadjo
    mamma2003 skrev 2009-01-26 19:46:35 följande:
    Måste tipsa om en jättefin tröja (inte min) Kolla passformen!www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=82292...
    Jag tror jag döööör.... inte för att hon var jättestor eller så, men skulle jag sälja den tröjan skulle jag inte ha den på mig på bilden!!!!! OMG
  • Lindadjo

Nu har jag lagt in lite på T, så nu ska barnen i säng

• Lindadjo
    mamma2003 skrev 2009-01-26 21:48:48 följande:
    OMG!!!
    ">

" target="_blank">

Nä, nu döööör jag verkligen Är det möjligt!!!!???!??!?
  • Lindadjo
    passau skrev 2009-01-26 21:56:03 följande:
    någon som har en skiphop å som hade velat ha lock på sin väska?kan inte bestämma mig om jag ska sätta på det eller om jag ska köra med knappar som jag först tänkte...bild finns ni vet var ;)
    Kan du inte sy dit en dragkedja? Jag kollade på din väska och tror den blir snyggast utan lock. Jag har ju en gobligobli som har dragkedja och det är kanon. Då kommer det inte in så mycket i väskan, typ regn och sånt som blåser omkring
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6