-
Nä, det är klart det är på riktigt, men det är ju så jäkla sjukt!!!! Jag hörde faktiskt att de pratade om just det där i personalmatsalen på jobbet nu i helg, så jag var förbereddmamma2003 skrev 2009-01-26 22:22:57 följande:Jag tror inte det är fejk!
Och samma sak har hänt med en sån tjej i Norge oxå, så först trodde jag att det var henne det handlade om
Hon skyllde oxå på mensvärk
-
Nu ska jag gå och lägga mig, och drömma om Nifs sulky

-
Jag tycker våran Sitty är rätt okej faktiskt. Jag tyckte det blev väldigt stor körkomfort på den när den fick lufthjul, så jag föredrar det! Det där loppisfyndet som jag sålde vidare tyckte jag däremot inte om att köra, men jag tänkte att det kanske var för att den inte hade lufthjulen. Jag tycker sittyn lixom studsar fram, det kan vara lite irriterande, men annars är den ok. Och ungarna tycker ju att den är kul med ratten. Och att den hoppar och har sig är ju oxå kul tycker de. Ska jag ut så väljer jag nästan alltid P&Tn, ska vi åka bil nånstans blir det maclaren. Sittyn är nog mest kvar för att sambon gillar den

-
Jag är glad över att jag fick tag i den där svarta WS:en, och så visade sig ju att jag hade 3 stycken jag kunde sälja, så i slutändan tjänar jag nog på den affären

-
Det är aldrig för sent att komma in härTeresia78 skrev 2009-01-27 12:45:49 följande:Lite sent kanske, men här vill jag också vara med! Känner att jag passar in som barnvagnsnörd här inne just nu håller jag på att spana in ännu en vagn, till sambon stora förskräckelse hehe
Vi är öppna för alla nya nördar
Välkommen!!!
-
Rockar loss!!!! -
Den här queenlåten gillar jag
">
-

Den är fin o bra, men jag kan inte låta bli att bli lite ledsen och störas på att han "måste" sjunga om en kvinna. När han borde sjunga om en man.
Jag burkar tolka den lite som jag vill, ibland tänker jag att det är om mina barn, att jag är född att älska de och ta hand om de, varenda dag i resten av mitt liv. När jag tänker så så börjar jag ofta att snyfta lite
Men då får man ju inte lyssna på alla ord i sången.
-
Ja, fy vad skämmigt det måste ha varit för stackarnAsereht skrev 2009-01-27 14:16:30 följande:Kollade ni på länken med Martin Timell? Den var ju hur kul som helst. Stackars grabb!
-
Vi skulle kanske ha en sån sidotråd där det står vilka vagnar vi allihopa harTeresia78 skrev 2009-01-27 17:01:12 följande:*S* låter bra det
Jag har inte så många kvar, så det kan jag radda upp här:
1. Maclaren Techno XT
2. Phil and teds E3
3. Brio Sitty
4. Emmaljunga Kimi syskonvagn (är hemma hos mina föräldrar)
5. Brio Triumph (som snart ska säljas)
6. Brio liggvagn från -69 (som jag förhoppningsvis snart blir av med)
Och så suktar jag efter en lite äldre sulky som jag förhoppningsvis kan köpa snart, måste bara sälja några först
Hela listan som jag betat igenom finns i min presentation