• Lokatt

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

zasata skrev 2009-01-01 20:30:57 följande:
    ja den e skit snygg. såg en med en sådan. jag gillar teutona. lokatt: tänkte du på det hur kort uj är i ryggen på ebbA?
    nej, det tänkte jag aldrig på tror jag.
    ingen väska?
  • Lokatt

Provar genom att klistra in mina senaste sydda byxor! *håller tummarna*
  • Lokatt
    Nifelheim skrev 2009-01-01 20:48:21 följande:
    nu har även jag hittat hit. Lokatt hann du se mitt svar ang skickningen av paket? Att jag har postat det (såvida jag inte slarvat bort hjärnan totalt och det ligger kvar i bilen men det är osannolikt nu faktiskt) Det var dock precis innan jul, så det är inget märkligt om det inte kommit ännu...
    nej, det såg jag inte.
    Nu blir jag nervös! Så länge försvinner inte saker på posten. Håller tummar för imorgon då!
    Förra gången du postat var den ju i videon, kollat där? haha
  • Lokatt
    Nifelheim skrev 2009-01-01 20:54:53 följande:
    Hahaha jag VET att jag bar ner den till bilen så videon är utesluten Dessutom går inte det här paketet in i videon.
  • Lokatt
    zasata skrev 2009-01-01 20:53:27 följande:
    byxorna är såååå snygga! vill med köpa tyg och sy något.
    tack tyget är från mjukatyger
  • Lokatt
    Lindadjo skrev 2009-01-01 22:07:00 följande:
    Hoppas den kommer till ett bra hem, och att hon är nöjd med den... jag är livrädd för att hon ska klaga på mina sykunskaper som ju är ganska ringa. Vagnen är ju inte perfekt, men jag hoppas det framgick i beskrivningen, jag skrev ju att jag inte är proffs på att sy!
    en av anledningarna att jag tycker det är jätteläskigt att ge bort saker jag gjort själv, eller ännu värre, sälja dom!
    Men jag är övertygad om att hon kommer bli jätte nöjd! Och jag tycker du skrivit en bra beskrivning och mked flera kort, så man tydligt ser
  • Lokatt

vet ni!? Jag är skengravid tror jag!

Känner fantomsparkar och är uppsvullen över magen!

mamma2003, vart tog du vägen nu då? Skulle du inte bara natta?

• Lokatt
    Lindadjo skrev 2009-01-01 22:35:20 följande:
    Du tror inte det är gaser efter all julmat och snask?
    jo, det tror jag därav SKENgravid hahaha Fast helt läskiga knuffningar, aldrig känt så av mat förr fast det är nästan omöjligt, eller, 99,9999% omöjligt att det är annat än mat så

Fast idag har det börjat en ny tid, duktig som få Hur går det för dig?
  • Lokatt

Zasata: provade du mitt tips om att göra shakes till ebba? Det är gott och nyttigt och barn brukar älska dom. Ge ett sugrör till ska du se att det går ner.
    Sen är det ju såklart trist att hon krånglar med vanliga maten, men sålänge man får i henne något så kan man ju vara lite lugnare.

• Lokatt
    zasata skrev 2009-01-01 22:45:32 följande:
    lokatt: japp provat allt tror jag. känns ju inte som hon får i sig det hon skall, kikkid tajtsen sitter tex fast på rumpan nu och glapp mellan magen ich midjan för hon börjar bli så liten tycker jag. jaja får väl väga henne igen så.300 wow billigt. varför så billigt+
    vad gjorde du för shake då?
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6