• Vipera

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

Lokatt skrev 2009-03-13 11:38:41 följande:
    jo, tack, att inte ha ett jobb är jävligt tryggheten för ens familj gnager ju på en.Men det låter ju himla lovande för din del med riksantikvarieämbetet! haha, memoarer låter bra, låter ekorren dig hänga ut henne där då tro?
    Knappast att Ekorren varken vill eller skall hängas ut och det är i sin ordning för hon är värd respekt. Det finns ändå så väldigt mycket att berätta som varit innan. Min far sade innan han dog att jag borde skriva då mitt liv har varit så innehållsrikt. När man suttit och pratat med någon en god stund är det inte ovanligt att någon äldre kommer fram och väser "du måste fan vara minst hundra år". Vet inte om man automatiskt skall skall bli tystlåten när man har varit med om mycket, kanske bara om det mesta varit negativt{#lang_emotions_tongue_out}. Jag hade bråttom i livet innan och har ännu mer bråttom nu efter tio förlorade år, men nu med mer eftertanke och försök till klokskap än innan.
    Nej, nu skall jag gå och klura på att bygga vagga...{#lang_emotions_cool}
    Vill ha en dotter men ännu hellre, ett barn...
  • Vipera
    Svar på #5123
    yepp det var silverjoner som fixade mitt problem. Detta även enligt docenten på Huddinge efter en operation där och genomgång. Får se vad de kommer fram till om dig annars lovar jag att skicka en flaska silverjoner, vi får ju ta hand om varandra här i tråden{#lang_emotions_wink}
  • Vipera

Hoppar tillbaka till barnvagnar här he, he{#lang_emotions_wink}.
    Emmaljungan jag hittade, det står ett serienr på en skylt; 021021.
    Är det tillverkningsdatum tro? Det följ av ett annat nr i nästa ruta men detta känns ju som ett datum liksom.
    Tråkigt på er som drabbas av sjukdom, speciellt barnen då även om vuxna såklart lider de med när de är sjuka, speciellt många karlar...

• Vipera
    Svar på #5219
    Tackar ödmjukast{#lang_emotions_sunny}
  • Vipera
    Svar på #5221
    Jo då du höll med om det jag påstod men skrev numret så tänkte jag att du menade datumet{#lang_emotions_laughing}
  • Vipera
    Svar på #5226
    Ja vad gör man med familj o så; har tvättat en maskin kläder och tumlat tvättlappar från gårdagens tvätt. Ritat på bygge av vagga, varit på stan ett varv med bonusgrabben och ett med hustrun. Justerat lite på fyndvagnen (haft isär delar igen och kollat att det är ok). Handlat o lagat mat (burp). Funderar på att skissa på projekt bebisnäste som jag tänkt sy, hur stor gör man ett sånt?
    Jo jag lade även en halvtimma på att ge mig den på att gjutjärnspannan SKALL bli ren på utsidan, har bara hållit den ren på insidan innan{#lang_emotions_embarassed}.
  • Vipera
    Svar på #5236
    Den tackar jag för! Nu skall jag försöka natta lillgrabben också. Ekorren är på sin vattenspinning och kommer väl närsomhelst och då booorde ju lillgrabben vara sovandes men...
  • Vipera
    Lokatt skrev 2009-03-16 17:40:05 följande:
    har ni sett?! www.polarnopyret.se/startpage.aspx?id=102
    Vendel dansar av glädje över detta! Helt sant, han tittade på kläderna och sade "byxa, tröja jag tycka om!" och så dansade han i glädje en sväng på golvet{#lang_emotions_sunny}
  • Vipera
    Lindadjo skrev 2009-03-16 19:11:08 följande:
    Vad tycker ni om dessa? Klickbar bild...
    Åhh, finns de i 48{#lang_emotions_kiss}
  • Vipera

Ni kan nog med tiden få den bilden i inboxen tjejer, ekorren får väl ta foto...{#lang_emotions_cool}

Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6