Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

Zasata: Det var verkligen inte kul . Tror du gör klokt i att inte visa Ebba hur rädd du är, bättre att skona henne så gott det går. Du har aldrig haft  magsjuka som vuxen va? Kanske du är en av de som är immuna *hoppas*

Nu håller jag på att installera min nya dator. My God vad stort 17 tum är jämfört med 10. Den är gigantisk!

• Fröken Småland

Lindadjo: Superfin! Har du bara sprättat upp en dubbel filt och sen sytt i dragkedjan i snittet? Och vilken fin filt, var det inte en billig från Lindex du köpt?

• Fröken Småland
    Lokatt skrev 2009-01-03 12:22:23 följande:
    jaha, så gick det med min fina citering och svar, varför blev hälften grått?! *mutter*
    Det blir så om man råkar sätta markören i eller för nära, även om man flyttar den innan man skall skriva. Skumt och irriterande.
  • Fröken Småland

Krya på dig Nifelheim! *skickar halstabletter och Alvedon*

Kommer ni ihåg att jag babblade om en bokhylla med ett utfällbart skrivbord när Lokatt letade smart möbel till symaskinen? Här hittade jag en enligt det konceptet, fast den jag såg var våldsamt mycket snyggare. Men smart är det.

http://www.blocket.se/vi/19661055.htm?ca=17_s

• Fröken Småland

... Och jag håller med Lokatt om Vibe

Zasata: Du fick aldrig svar om hur långt ryggstödet är på Bee va? Jag plockar fram min och mäter . Häng kvar!

• Fröken Småland

*pust, flämt, stön* Fick riva ut hur mycket som helst ur garderoben innan jag kom åt den *genomsvettig*

I alla fall så är den mätt nu, och om man mäter från vinkeln mellan rygg och sits och rakt uppåt mot suffletten där jag beräknar att huvudet hamnar, så är är den 50 cm. Jag vet inte hur lång UJ är men ingen vagn är väl längre än UJ? Möjligen P&T kanske. Så jag betvivlar att du tycker att Bee passar till Ebba Fundersam

• Fröken Småland
    Lokatt skrev 2009-01-03 23:14:02 följande:
    hihi, men du, jag vidhåller, du måste köpa något matchande till manne! Finns ju en sida som har 60% på allt paul frank nu! *köp köp*
    Du är en ond kvinna! Fast egentligen är jag inte så förtjust i PF-grejorna, bara det som är till Bugaboo . Fast du kan ju slänga in adressen här om du inte har något annat för dig *spelar nonchalant*

Testa att sy en mysig åkpåse av en fleecefilt, typ Buggysnuggle, och skicka i en dragkedja där. Blir det inte bra så kan du rädda öppningen genom att sätta knappar eller snören istället.
  • Fröken Småland
    Lokatt skrev 2009-01-03 23:24:05 följande:
    åkpåse?! onda kvinna, nu får jag mer beslutsångest! *går och tittar efter länken, återkommer*
    Hahaha, men visst hade du extra långa dragkedjor? Perfekt till en Buggysnuggle ju. Och hur snorenkelt är det inte att sy en sån? Plus att man alltid har användning för en extra enklare åkpåse, i pulkan eller varsomhelst .

Men nu är det dags att sova lite skönhetssömn. Hoppas att det hjälper *tveksam*
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6