Fröken Småland skrev 2009-03-19 22:02:53 följande:
Jag har inte sett henne sen hon var i v20 (med tvillingar) och då hade hon en klädsam liten bula på magen bara Beställde just mysbyxorna i denim som Asereht så träffsäkert kallade dem. Nifelheim rekommenderade tjej-modellen som är lite smalare men Smålänningen i mig kom fram och tog kill-modellen som kostar hälften så mycket . På Maja blir de säkert fina, hoppas att inte lill-spinkisen försvinner i dem.Godnatt tjejer (och killar och transor )
Slängde också in en beställning. Dessvärre blev det lite mer. Gäller att satsa hårt på billiga rabbatterna. Lite t-shirts och några shorts till storbus också. De andra har. Mig själv ignorerar jag efter att ha gått lös och köpt garnpaket på dels en söt stickad mössa och dels stickade och tovade tuppar till påsk. Tänkte det kunde vara kul som påskhälsning till min mor, svärmor, svärmoster och mormor. Istället för påskkort alltså.
Fyndade på Tradera igår också. En massa garnfärg för bra pris och en sprillans ny didriksson ws till minibus för halva butikspriser. En gräsgrön. *så nöjd* Ibland har man tur och hittar en annons precis när den läggs upp och så finns det köp nu!
Idag ska jag ta mig i kragen och fota den gröna po.p jackan och få ut den på annons. Den är förresten rymlig för en 86.a, minibusen kan ha den men det är på gränsen så den får gå eftersom vi har en likadan i strl 98. Jag har syskonmatchat förr. *s*