• Lokatt

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

Kavat skrev 2009-01-02 11:18:24 följande:
    Nu har jag läst tillbaks (även i andra tråden och länkat hit).. Men jag hinner inte skriva.

Kul att se dig ändå iaf.!
  • Lokatt
    Lindadjo skrev 2009-01-02 11:28:21 följande:
    vart köper man dom då? fast jag vill helst ha två
    delat,finnd det?
  • Lokatt

just det, min son som blev 3 i dec har 104 i kläder men han är ju lång o stor! så 98 borde väll funka för elric

• Lokatt
    Lindadjo skrev 2009-01-02 11:33:28 följande:
    Det är bara på nätet! Det har alla möjliga funktionsplagg. Titta här i deras katalog.www.gneis.se/bilder/kataloger/Gneis0809lorez....
    oh, fin lurv! Jag älskar höst/vår jackor i lurv! Fast nu har hela familjen redan i olika modeller

Om ni hör nått om att de rear ut för säsongen på gneis så är det absolut ett alternativ, men rea ska det vara
  • Lokatt
    Nifelheim skrev 2009-01-02 11:41:23 följande:
    Elric ligger ganska precis på mitten av mittenkurvan på längden tror jag, och en bit under på "bredden" (vikten alltså) men det börjar räta ut sig och han börjar komma ifatt. Han har 92 i popoverallen i år, och den har funkat jättebra. Finns en bra bit att växa i fortfarande, men den har aldrig känts FÖR stor. Satsar på 98 då. Gah, pop är ju smidigt och enkelt att få tag i, men jag är lite irriterad över att de har så lite rea nu för tiden. Ska kika på Gneis-kläderna.
    ja, min son är 1,5-2 rader över på både bredd och längd.

Kolla didrikson oxå, de är ju jättebra! och fick bra i plus-testet oxå! bättre än tex. reima.
  • Lokatt
    Nifelheim skrev 2009-01-02 11:50:32 följande:
    Jag hittade ingen overall på gneis, men jag kanske är allmänt söndersnörvlad i näsan Hmm jaa didrikson ska jag kolla, de borde ju reas i butikerna också väl? Har varit o klämt på tvådelat didriksonset på intersport (tror jag det var) men vill gärna handla på rea Fan jag har ju missat hela mellandagsreorna och inte är jag i form för stadsspringande ännu *surar över influensor*
    kidzshop har lite rea på didrikson, men de ska ha stor rea den 7:e så jag hoppas på större sänkningar då, har lite is i magen
  • Lokatt

hihi, min lilla vill ju inte krypa, han hasar sig ca 30 cm fram på rumpan bara, sen är det bra med det. Och för att ställa sig upp vill han absolut ha mamma eller pappa med som assistans. Jag gick ut ur rummet en snabbis och han satt och lekte, när jag kom tillbaka stog han själv och höll i sig i byrån 40cm från där jag satt han. Han gjorde själv *glad*

• Lokatt
    Lindadjo skrev 2009-01-02 11:57:51 följande:
    Tusan oxå! Ska de inte ha någon overall nästan vinter!?!? Då går det bort!
    gillar du overall mer?

den gröna lurven var fin! och den röda.. haha alla var nog fina utom rosa
  • Lokatt
    Lindadjo skrev 2009-01-02 12:01:49 följande:
    Jag tycker overall är enklare och mer praktisk.Den gröna är underbar.... humm... men har ju en...
    Fiiin!! En röd till andra sonen då kanske?
    Vet du vad ordinarie var på dom? 280 nu såg jag.
  • Lokatt
    Lindadjo skrev 2009-01-02 12:26:08 följande:
    Jag köpte den gröna jag har för 295 kr på förra rean. Kommer faktiskt inte ihåg vad nypriset var Jag måste plocka fram den gröna och se om den passar än.... kanske måste köpa 2
    jag och maken har en varsin lurv från JC, sen har dottern en novastar lurv, minsta har en molo overall lurv nu o en kikid lurv när den är utväxt. mellan har en mola jacka lurv.
    Hej familjen lurv-jacka!

Men undrar just om vi inte behöver sån där grön i nästa stl till nån? haha, nej fy mig, pengarna på det kontot ska ju gå till VINTERkläder
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6