Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6
Det belv ju lite konstigt, det var ju meningen att den här skulle synas! Nu ska jag äta frukost (igen) och glo på tv en stund innan jag rycker upp mig. Ses senare. ![]()

Det belv ju lite konstigt, det var ju meningen att den här skulle synas! Nu ska jag äta frukost (igen) och glo på tv en stund innan jag rycker upp mig. Ses senare. ![]()

*mutter* Ni vet det där pappret som a-kassan saknade. Igår kom det i vår brevlåda! De skulle ju skicka det direkt till a-kassan ju! Nu blir det ju ännu någon dags försening innan det kommer fram dit det ska. Tänk att det alltid ska strula!
Dessutom så hade de lyckats skriva fel på mitt personnummer!
Tur i oturen alltså att det kom hem coh att jag faktiskt läste igenom alla tre sidorna för på två av tre har de fått sista siffran fel. *sur* Nåja, jag korrigerade med en bläckpenna och hoppas nu på att inte få backning för detta. *håller tummar*
Som om detta inte var nog har jag pratat med fk. Jag väntar fortfarande på vabpengar från månadsskiftet oktober/november + dagar i slutet av nov och början av dec (massa vattkoppor som ni kanske minns). De hade lite frågor och funderingar. *morrar* Nåja, det är utrett och förhoppningsvis kommer de pengarna snart och de kommer mycket mycket väl till pass kan jag ju tala om! Hoppas nu också att a-kassan skramlar igång inom det snaraste så jag inte får vänta några månader till. Förra omgången tog det ju dryga fyra månader innan allt var löst. *skräckscenario*
Förutom det är vi ok. ![]()
Jag skulle gärna vilja smygshoppa men jag får snällt vänta tills kulorna börjar rulla in. *s* Har tom funderat på att sälja vagnen men så inser jag att man får så dåligt betalt för dem att det vore en dålig affär. Bättre att hålla kvar den så länge som möjligt.
Förresten måste jag köpa nya innerlangar till sittydäcken, jag vill ha sittyn som buss och dagisvagn då jag inte vill ha EW:n stående ute hela dagarna. Dessutom är jag inte det minsta rädd om sittyn eftersom min syster redan haft den som slit och slängvagn. Jag ska alltså inte klä om den för då blir jag så där kinkig om den med. En dyna kanske. *funderar på saken* Hur som helst så är det punka och det går inte att pumpa upp så nya slangar är att föredra. Önskar det var punkteringsfria hjul på den. Ni kan väl hojta till om ni ser såna till salu någonstans. *wink*