Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

Nifelheim förresten; om jag får en liten till någorlunda snart så tänker jag ha en extra ram som är förberedd med liggdel och en som är förberedd med sittdel (det saknas inte klädslar ). Och så kan man ha båda i bilen/hemma och varva beroende på vilket barn som skall åka i vagnen. I mitt fall får Manne åka i sittdel på Cameleonram och en eventuell bebis i liggdel på Frogram. Och där passar som sagt båda klädslarna enligt uppgift.

• Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2009-01-04 16:25:10 följande:
    Nja, jo lite. Men absolut inte bra än Jäkla seglivad sjuka det här. Hmm tack för svaren, då får jag försöka hitta en frogliggdel då kanske, kan också tänka mig att det blir mkt tyg över med camklädsel, men tänkte att det kanske var lättare att hitta...
    Gillar du inte den röda?
  • Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2009-01-04 16:26:21 följande:
    Nu blev jag helt förvirrad.
    Jag har den inverkan på folk

Jag menar att om man köper en extra ram och sätter dit en liggdelsklädsel och en sufflett så är den ju komplett sen. Och så har man sittdelen (och sufflett) på en annan ram. Sen är det bara att skifta överdel efter vilket barn som skall åka. En regelrätt duo helt enkelt
  • Fröken Småland

Du har inga grön? Min favvo-kombo, grönt/brunt. Annars lägger jag alla mina röster på de ljusa, svart tynger ner tror jag.

• Fröken Småland

Zasata: Precis som Lokatt påpekar så var Bee 50 cm i ryggen. Mycket mindre än UJ misstänker jag.

Lokatt: Boken som vi diskuterat tidigare, och som Nif har, är "sy till barnen 0-4 år" av Elsebeth Günther. Var det den du vann?

• Fröken Småland
    Lokatt skrev 2009-01-04 21:19:23 följande:
    jag funderade på en grej förrut, vad gör ni på FL när ni inte är här och skriver?Lindadjo och kavat tittar ju in i p&t tråden ibland, jag är där och svarar endel på frågor. mamma2003 ser man i buggatråden och zasata ser jag i shoppingtråden. men vart är ni mer och vad gör ni?? *nyfiken* kavat vet jag ju är i allergitrådar oxå ja.själv läser jag mycket inne på husdjur,pratar i retrovagnstråden, kollar shoppingtips och strökollar lite.
    Jag är i princip bara här och i Bugabootråden. Någon enstaka gång har jag svarat i någon annan tråd och ännu mera sällan har jag själv startat. Med risk för att råka illa ut så måste jag säga att det verkar som att ungefär 5% av medlemmarna här på FL verkligen har något vettigt att säga, och som har täckning för det de säger *duckar för allt möjligt*

När jag väntade Manne läste jag mycket om fosterdiagnostik och där fanns mycket att hämta.
  • Fröken Småland

Hörrni, vet ni vad som hände med molntröjorna i turkosblått som Meandi hade? Var det limited edition kanske? Jag glömde att jag gillade dem och nu hittar jag inte några på deras hemsida. Antar att jag är utlämnad åt Tradera *suck*

Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6