• Lokatt

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

Välkommen till snacktråden för kreativa barnvagnsnördar!

Vi som hänger här gillar barnvagnar och pyssel. Det pysslas lika mycket med och till vagnarna som med annat.

Vi pratar barnvagnar och barnvagnstillbehör, barn kläder och pysselgrejer i massor och en varning är på sin plats att utfärda redan här: Det kan smitta!

Här pratas det även om allt och inget, om senaste pysselprojektet, annonser på blocket, saker man fyndat eller om familjen. Inget är ot så prata på! Huvudsaken är att vi har trevligt.

Detta är del 6 av tråden och nu är vi som en enda stor familj här!

• Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6
  • Fröken Småland
    Lokatt skrev 2009-03-17 22:10:48 följande:
    bara att säga till om du vill att jag ska köpa och skicka! Jag har dåligt koll på vad de "ska" kosta?
    Tack Men jag skall ha en bebis på gång först tänkte jag (ovanligt tålmodig, får se hur länge det håller). Sen vill jag absolut ha en helsvart. För en gångs skull är jag tvärsäker på färgen

De brukar ligga ungefär runt fyra papp eller mer (utan lift), vilket jag tycker är bedrövligt mycket. Men ni vet ju varifrån jag kommer
  • Lokatt
    Fröken Småland skrev 2009-03-17 22:16:37 följande:
    Tack Men jag skall ha en bebis på gång först tänkte jag (ovanligt tålmodig, får se hur länge det håller). Sen vill jag absolut ha en helsvart. För en gångs skull är jag tvärsäker på färgen De brukar ligga ungefär runt fyra papp eller mer (utan lift), vilket jag tycker är bedrövligt mycket. Men ni vet ju varifrån jag kommer
    helsvart minsann. smart drag med bebis först så långt tänkte inte jag.
    Appropå det, stäng av här nu och gå och gör en!!
    Våga vägra blogga
  • Fröken Småland
    Lokatt skrev 2009-03-17 22:18:53 följande:
    helsvart minsann. smart drag med bebis först så långt tänkte inte jag.Appropå det, stäng av här nu och gå och gör en!!
  • Lindadjo

Okej. Det är inte torrt än, men jag kunde inte vänta

Före                               och     Efter
    Bara 1 vecka utan schampoo och håret är redan glansigare, ångrar att jag inte tog några före bilder. Ny hårfärg... mörkblond (snarare ljusbrun tycker jag)
    Blev inte någon jätteskillnad, lite mörkare bara.

Längtar till 31 mars då vi flyttar till vårat första hus!!!!!!!
  • Lokatt
    Lindadjo skrev 2009-03-17 22:23:17 följande:
     Okej. Det är inte torrt än, men jag kunde inte vänta Före                               och     Efter Blev inte någon jätteskillnad, lite mörkare bara.
    Fint, men ingen drastisk skillnad
    Våga vägra blogga
  • Lindadjo

Här syns det kanske lite mer iallafall

Före                                     Efter
    En vecka utan schampoo, naturlig mörkare hår.

• Lindadjo

Sambon tyckte det blev fult, han tycker brunt är fult, värre än rödhårigt säger han. Och rödhårigt är fuuult. Tack för den!!! 

• Lokatt
    Lindadjo skrev 2009-03-17 22:26:49 följande:
    Här syns det kanske lite mer iallafall Före                                     Efter
    där syntes det ju bättre ja. Du passade i det! och håret såg inte ut att tagit skada av din halv utförda efterbehandling ju.
    Våga vägra blogga
  • Lindadjo
    Fröken Småland skrev 2009-03-17 22:27:47 följande:
    Lindadjo, hur blev håret? *trummar otåligt med fingrarna*
    Du får väl ta och uppdatera sidan då din sölkorv
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6