• Lokatt

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

Välkommen till snacktråden för kreativa barnvagnsnördar!

Vi som hänger här gillar barnvagnar och pyssel. Det pysslas lika mycket med och till vagnarna som med annat.

Vi pratar barnvagnar och barnvagnstillbehör, barn kläder och pysselgrejer i massor och en varning är på sin plats att utfärda redan här: Det kan smitta!

Här pratas det även om allt och inget, om senaste pysselprojektet, annonser på blocket, saker man fyndat eller om familjen. Inget är ot så prata på! Huvudsaken är att vi har trevligt.

Detta är del 6 av tråden och nu är vi som en enda stor familj här!

• Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6
  • Riskiflickan

Rött hår är jättefint, min man är rödhårig (sådär mörkt rödhårig å megatjockt hår) å jag tror nog min lille plutt blir rödhårig, ser inte bättre ut :D

Själv är jag ju megablond, men har provat att vara rödhårig, svarthårig, brunhårig, morotsfärgad, lilafärgad :D kort frisyr med spikes...heh... men nu är det långt å blont...mina dagar som rebell är nog över nu :D

• Asereht

Jahaja, nu på morgonen började både mellanbus och minibus dagen med att kräkas. Minibus bajsar dessutom vatten. *trött*

Skitskum jäkla maginfluensa. Först kräkning sedan ingenting i två och en halvdag sedan går det lös utav helskotta! :(

♥ Grabbarna Bus och Syrrans Mamma ♥    Svamlar och pysslar på stickig.blogspot.com
  • zasata
    Asereht skrev 2009-03-18 10:13:30 följande:
    Jahaja, nu på morgonen började både mellanbus och minibus dagen med att kräkas. Minibus bajsar dessutom vatten. *trött*Skitskum jäkla maginfluensa. Först kräkning sedan ingenting i två och en halvdag sedan går det lös utav helskotta! :(
    fy farao.. Jag vet varför jag och Ebba inte varit på ÖF på ett tag..
  • Fröken Småland
    Jahaja, nu på morgonen började både mellanbus och minibus dagen med att kräkas. Minibus bajsar dessutom vatten. *trött*Skitskum jäkla maginfluensa. Först kräkning sedan ingenting i två och en halvdag sedan går det lös utav helskotta! :(

Manne började också kräkas igen nu på morgonen
  • Nifelheim

Men era stackare Jag är så vansinnigt glad att vi iaf sluppit magsjukor.

Idag måste jag städa, jisses va skitigt det ser ut så fort solen kikade in {#lang_emotions_embarassed}

Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Riskiflickan
    Jahaja, nu på morgonen började både mellanbus och minibus dagen med att kräkas. Minibus bajsar dessutom vatten. *trött* Skitskum jäkla maginfluensa. Först kräkning sedan ingenting i två och en halvdag sedan går det lös utav helskotta! :(
    Säkert vinterkräksjukan, den håller på så i år... är SÅ GLAD att jag inte jobbar just nu när alla avdelningar har intagningsstopp på sjukhuset pga detta typ...
  • Vipera

Men stackars många här {#lang_emotions_frown} Önskar man kunde maila silverjoner till er alla! Vi har klarat oss i många år här för så fort någon känner något så blir det silver och är det borta.
    Måste komma ihåg att se till att det finns till Ekorren nu när hon skall till Tunisien, enda apoteket man behöver så det finns alltid med{#lang_emotions_sunny}
    En komis till frugan inom vården tog silver när avdelningarna stängde och hon var den enda som klarade sig...
    Nu låter detta som skräckpropaganda eller värsta kedjebrevet men silver är bra grejer helt enkelt.

Vill ha en dotter men ännu hellre, ett barn...
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6