• Lokatt

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

Välkommen till snacktråden för kreativa barnvagnsnördar!

Vi som hänger här gillar barnvagnar och pyssel. Det pysslas lika mycket med och till vagnarna som med annat.

Vi pratar barnvagnar och barnvagnstillbehör, barn kläder och pysselgrejer i massor och en varning är på sin plats att utfärda redan här: Det kan smitta!

Här pratas det även om allt och inget, om senaste pysselprojektet, annonser på blocket, saker man fyndat eller om familjen. Inget är ot så prata på! Huvudsaken är att vi har trevligt.

Detta är del 6 av tråden och nu är vi som en enda stor familj här!

• Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6
  • Lokatt
    Nifelheim skrev 2009-03-18 15:57:13 följande:
    Förresten var jag på en mkt bra loppisrunda igår. Hittade två gula örngott med Gunilla Axén moln, en rulle med 3,6 meter ny lejongul velour, en STOOOOR kudde med superfint fodral (tänkte ha på golvet i Elrics rum), en stuvbit med grön och brunrandig trikå samt en stuvbit med trikå från 70-talet röda söta hjärtan i rader mellan svarta ränder (vit botten) supergulligt. Alltihop till det ofantliga priset av 115 kronor Idag kom min Villervalla overall till bebisen och svart axén molntyg jag köpt på tradera. Mycket nöjd
    Vad fint det lät! vilken lyckad loppis runda!

*går och knåpar vidare på väskan*
    Våga vägra blogga
  • zasata

jag skule inte överleva utan. Läser man så är det dom 24 första timmarna detta kommer, och först för barnet det den behöver, blir det över så går det till tabletterna.

Lokatt skrev 2009-03-18 12:10:01 följande:
    råmjölk är den allra första mjölken som kommer. Finns även hos oss, du vet den lite mer gulare som kommer redan på bb. Som inehåller massa skydd osv. Det är ju därför tabletterna är nyttigare. -hur som, alla gör som dom vill, men för mig känns det knasigt och känsligt.
  • Asereht
    Nifelheim skrev 2009-03-18 17:45:42 följande:
    Oh så stiligt.
    Japp man fick inte alls huvudvärk...
    zasata skrev 2009-03-18 17:50:44 följande:
    vad skön den ser ut vara..
    Jodu, komfort ska det va!
    ♥ Grabbarna Bus och Syrrans Mamma ♥    Svamlar och pysslar på stickig.blogspot.com
  • passau

Hej alla glada!
    verkar inte som det blir ngt planerat snitt... men men... skiten ska ju ut så på ngt sätt löser det sig
    sitter och jobbar på min nya klädsel... återkommer om någon timma eller 2 med bild

köpte en helt ny brio-mjuklift i affär idag för 350:- ny... tror d e -08 beige... funkade kanon i PT... kanske möjligvis behöver höja huvudändan, men vet itne än... har ju ett tag på mig att fundra

åter till symaskinen!

• Lokatt
    passau skrev 2009-03-18 18:50:54 följande:
    Hej alla glada!verkar inte som det blir ngt planerat snitt... men men... skiten ska ju ut så på ngt sätt löser det sig sitter och jobbar på min nya klädsel... återkommer om någon timma eller 2 med bild köpte en helt ny brio-mjuklift i affär idag för 350:- ny... tror d e -08 beige... funkade kanon i PT... kanske möjligvis behöver höja huvudändan, men vet itne än... har ju ett tag på mig att fundra åter till symaskinen!
    va?! men vad då? vill du ha snitt då? det kan dom inte bara neka sådär
    Våga vägra blogga
  • passau

jo, dom vill att alla ska föda vag. och det är dyrare att föda med snitt... så dom nekar typ alla här...
    vill ha snitt för att förra fl va rätt kass... akut snitt efter 19h, varav öppen 10cm i 6h... inget mer hände... sen kom hon aldrig ner i bäckenenet... och nu vet vi att jag har små ingångsmått (rtg) en d skiter dom i för utgångsmåtten i bäckenet e normala...
    dom e korkade!
    känns som dom ska ha som dom vill så är dom nöjda, oavsett vems bekostnad det är på... många åker till gbg eller varberg, men vem vill åka 1-2h extra med barn hemma?
    jag får se till att få om 2v, när vi e på semester i Falkenberg då blir det varberg haha...

Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6