• Lokatt

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

Välkommen till snacktråden för kreativa barnvagnsnördar!

Vi som hänger här gillar barnvagnar och pyssel. Det pysslas lika mycket med och till vagnarna som med annat.

Vi pratar barnvagnar och barnvagnstillbehör, barn kläder och pysselgrejer i massor och en varning är på sin plats att utfärda redan här: Det kan smitta!

Här pratas det även om allt och inget, om senaste pysselprojektet, annonser på blocket, saker man fyndat eller om familjen. Inget är ot så prata på! Huvudsaken är att vi har trevligt.

Detta är del 6 av tråden och nu är vi som en enda stor familj här!

• Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6
  • Kavat
    Kavat skrev 2009-03-20 10:09:32 följande:
    Jag får h-e ont i när de släpper och det blir slemmigt till tusen. Men det brukar sällan hända samma dag. Har aldrig testat så jag är ju inte hundra. Men det har funkat att bli gravid två gånger på mina "känslor". Fast nu har det varit knepigt för det har varit långt emellan, men kan ju ha med celiakin att göra. Man kan ju faktiskt bli infertil av det.
    Sen har min mormor fött tvåäggstvillingar och benägenheten att släppa två ägg är ärftligt.

Jo, föresten, jag fick reda på att jag troligtvis har en ca 40årig kusin till igår. De vill DNA-testa, men vet inte hur det blir.
    Pappan, dvs min morbror finns dessvärre inte längre i livet och hon (den "nya" kusinen) är tydligen jätte lik min morbrors andra dotter. Tänk vad hemligheter det finns i vissa släkter.
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2009-03-20 10:11:43 följande:
    Det finns ett par olika sen bygger det på om du fött barn eller inte. Sen finns det olika material som silicon eller naturgummi. Här kan du läsa lite: www.menskopp.nu/
    Tackar!
  • Asereht
    Kavat skrev 2009-03-20 10:12:39 följande:
    Sen har min mormor fött tvåäggstvillingar och benägenheten att släppa två ägg är ärftligt. Jo, föresten, jag fick reda på att jag troligtvis har en ca 40årig kusin till igår. De vill DNA-testa, men vet inte hur det blir. Pappan, dvs min morbror finns dessvärre inte längre i livet och hon (den "nya" kusinen) är tydligen jätte lik min morbrors andra dotter. Tänk vad hemligheter det finns i vissa släkter.
    Jodu, när min svåger begravde sin pappa fick han plötsligt fem nya vuxna syskon.
    ♥ Grabbarna Bus och Syrrans Mamma ♥    Svamlar och pysslar på stickig.blogspot.com
  • Kavat
    Asereht skrev 2009-03-20 10:16:37 följande:
    Jodu, när min svåger begravde sin pappa fick han plötsligt fem nya vuxna syskon.
    Oj!
  • Asereht
    Kavat skrev 2009-03-20 10:19:29 följande:
    Hm, min heter *tänk* Diva.Har för mig jag köpte min här: www.menskopp.se
    Samma sida.

Min kanske också heter diva, det var ju länge sen. Men strl stämmer.
    ♥ Grabbarna Bus och Syrrans Mamma ♥    Svamlar och pysslar på stickig.blogspot.com
  • Asereht
    zasata skrev 2009-03-20 10:23:46 följande:
    oj. fem??hur vet man villken kopp som är bäst då?
    Det vet man inte, man får forska lite och läsa råd och recentioner och sen köra på den man tror på.
  • Asereht

Om jag skulle sätta ett fast pris på den gröna po.p jackan. Vad vore rimligt då? Begagnad, fint skick, namnad, inga fläckar eller skador. Vad tycker ni? Strl 86 var det.

Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6