• Lokatt

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

Välkommen till snacktråden för kreativa barnvagnsnördar!

Vi som hänger här gillar barnvagnar och pyssel. Det pysslas lika mycket med och till vagnarna som med annat.

Vi pratar barnvagnar och barnvagnstillbehör, barn kläder och pysselgrejer i massor och en varning är på sin plats att utfärda redan här: Det kan smitta!

Här pratas det även om allt och inget, om senaste pysselprojektet, annonser på blocket, saker man fyndat eller om familjen. Inget är ot så prata på! Huvudsaken är att vi har trevligt.

Detta är del 6 av tråden och nu är vi som en enda stor familj här!

• Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2009-03-20 10:26:39 följande:
    Om jag skulle sätta ett fast pris på den gröna po.p jackan. Vad vore rimligt då? Begagnad, fint skick, namnad, inga fläckar eller skador. Vad tycker ni? Strl 86 var det.
    349 Folk verkar tokiga efter Pop-kläder. Jag hade nog gett max 249:-, men jag är snål. Så 349:- eller 299:- röstar jag på.
  • Asereht

Ok, då har jag en rimlighetsgrad att gå efter. Jag väntar fortfarande på didrikssonställen här. Ska bli intressant att se om jag är nöjd med känslan på dem så jag vet om jag ska börja rensa ut jackor och fleecar här hemma. Skulle ju kunna vara trevligt med några hundralapar på spenderarkontot också.

♥ Grabbarna Bus och Syrrans Mamma ♥    Svamlar och pysslar på stickig.blogspot.com
  • Lokatt

Hett tips!! http://www.kameleontdesign.se/ har jättebra rea nu! Skynda fynda, jättefina grejer! Jag råkade bryta mitt stop *skäms lite* Men jag höll tillbaka mot vad jag kunde tokat loss

Våga vägra blogga
  • Asereht
    Lokatt skrev 2009-03-20 11:19:11 följande:
    Hett tips!! www.kameleontdesign.se/ har jättebra rea nu! Skynda fynda, jättefina grejer! Jag råkade bryta mitt stop *skäms lite* Men jag höll tillbaka mot vad jag kunde tokat loss
    Allt jag siktade in mig på var slut. Lika bra det kanske för det är bara storbus som bheöver kläder just n och då främst tröjor.
    ♥ Grabbarna Bus och Syrrans Mamma ♥    Svamlar och pysslar på stickig.blogspot.com
  • zasata
    Lokatt skrev 2009-03-20 11:19:11 följande:
    Hett tips!! www.kameleontdesign.se/ har jättebra rea nu! Skynda fynda, jättefina grejer! Jag råkade bryta mitt stop *skäms lite* Men jag höll tillbaka mot vad jag kunde tokat loss
    jag gillar inte deras kläder så mkt..
  • Lokatt
    Asereht skrev 2009-03-20 11:43:25 följande:
    Allt jag siktade in mig på var slut. Lika bra det kanske för det är bara storbus som bheöver kläder just n och då främst tröjor.
    vad var det du ville ha då?
    Jag köpte en zippis (har byxorna till) en suite en body och en klänning.
    Jag har samma tyg som bodyn, så jag ska sy byxor, sen har jag matchande tyg till zippisen och byxorna till en tröja och även matchande till suiten. Så jag får ihop det bra *nöjd*
    Våga vägra blogga
  • Asereht
    Lokatt skrev 2009-03-20 12:07:36 följande:
    vad var det du ville ha då? Jag köpte en zippis (har byxorna till) en suite en body och en klänning. Jag har samma tyg som bodyn, så jag ska sy byxor, sen har jag matchande tyg till zippisen och byxorna till en tröja och även matchande till suiten. Så jag får ihop det bra *nöjd*
    Tröjor och matchande byxor. Fanns inte i rätt strl så jag lade ned. *s*
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2009-03-20 12:15:32 följande:
    Tröjor och matchande byxor. Fanns inte i rätt strl så jag lade ned. *s*
    Samma här...
  • Lokatt
    Fröken Småland skrev 2009-03-20 12:40:58 följande:
    Samma här...
    finns den fina klänningen till maja och en suite till manne annars?
    Våga vägra blogga
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6