• zasata

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

jag tror väl jag redan fotat ebbas gaderob nån gång?

duktig maja!

• zasata

jsut det ja, kul att ni får börja köra bort grejerna!

Just nu är jag så arg på Tobias! {#lang_emotions_demon}
    Nu har jag berättat för imn familj, mina närmsta vänner chefen på jobbet också. (på gp, på nk har jag itne pratat med dom för vätnar på att hon skall höra av sig med mitt schema nån gång..) Och tobias berättat för sig familj.
    är i v11+2 och nu vill jag berätta i min blogg. Men han tycker inte jag skall skriva privata saker iden, och hatar min blogg och frågar idiot förklarar den, tycker att då kan ju folk få läsa din vanliga dagbok lika gärna. Bara för jag sagt att jag skriver om det mästa. Och sagt att jag skrivit nån gång när jag varit arg på honom. Så han tycker inte jag skall skriva att ebba skall bli storasyster, för det är privat! {#lang_emotions_death}{#lang_emotions_demon}

• zasata

vipera: jo visst är det så, men då får han väl se till att inte bråka med mig sen skriver man ju aldrig något direkt elakt om den man bor med tror jag. man bor ju ihop av vissa anledningar.
    men nu var det ju att jag ville berätta att ebba skall bli stora syster så jag inte kan dölja kulan på magen längre.

• zasata

så du var inne på bloggen ?
    mwn är jag inte väldigt stor?

Fröken Småland skrev 2009-03-22 16:55:42 följande:
    Zasata: Åh, så fin! *torkar en liten tår*
  • zasata

Får hoppas den håller sig så här, tänk hur jag skulle se ut annars..
    tack
    snart har du en fin mage med.

Fröken Småland skrev 2009-03-22 17:17:36 följande:
    Ja, när du lockar med bebismage så kan inte ens jag låta bli . Jo, visst är magen stor men det blir den ju ofta när man är omföderska. Dessutom så är hela magen svullen pga hormoner och ökat vätskeansamling så det gör ju sitt till. För att inte tala om din gamla IBS . Magen kommer antagligen inte att växa den närmaste månaden alls. Men fin är den/du!
  • zasata

jag vill se!

passau skrev 2009-03-22 18:11:09 följande:
    vågar inte ens lägga in en bild på min gigantiska mage... kompisarna har haft min mage när dom har fått... jag har 7 v kvar... (eller 9 om man räknar som med dottern) suck...
  • zasata
    Nifelheim skrev 2009-03-23 07:41:47 följande:
    Lokatt: Väskan var helt underbar Zasata: Superfin mage *avundsjuk som tusan* För övrigt måste jag läsa ikapp noggrannare, hinner ju inte med när ni skriver så mkt
    tack
  • zasata
    Asereht skrev 2009-03-24 13:24:29 följande:
    Hjälp mig sätta paketpriser på följande! 1.  Po.p skaljacka med tillhörande ws (samma årsmodell, köpt nytt i butik av mig). Båda marinblå. Matchande po.p mössa i hjälmmodell marin/klarblå. Bra skick. Ej namnat, inte mkt använt. Storlek 92. Paketpris? 2. Po.p skaljacka med tillhörande ws (samma årsmodell, köpt nytt i butik av mig). Marinblå skaljacka och röd ws. Jackan namnad men inte ws. Flärparna på dragkedjorna något slitna i övrigt bra begagnat skick. Inga skador eller fläckar. Matchande pixiemössa i marin/rött. Paketpris? 3. Po.p skaljacka strl 110/116. Röd. Bra begagnat skick. Inga anmärkningar förutom att det syns på reflexerna att den är använd. Namnad. Pris? Jag skulle alltså vilja veta vad NI skulle sätta för pris på ovan nämnda.
    1 utrop tycker jag du kör allt 1kr bägge två för 499

2 1kr och vägge för 549

3 1 kr och jacka 295
  • zasata

en snabb fråga..
    ebba fick till en full träff rätt i min bebis mage förut vid 12 tiden, och har jätte ont än. Så  funderar på om jag skall åka tull gyn akuten och kolla. Men tror ni dom bryr sif, och tror ni det går mkt vks där?

Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6