Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6
jag tror väl jag redan fotat ebbas gaderob nån gång?
duktig maja!
jag tror väl jag redan fotat ebbas gaderob nån gång?
duktig maja!
jsut det ja, kul att ni får börja köra bort grejerna!
Just nu är jag så arg på Tobias! 
Nu har jag berättat för imn familj, mina närmsta vänner chefen på jobbet också. (på gp, på nk har jag itne pratat med dom för vätnar på att hon skall höra av sig med mitt schema nån gång..) Och tobias berättat för sig familj.
är i v11+2 och nu vill jag berätta i min blogg. Men han tycker inte jag skall skriva privata saker iden, och hatar min blogg och frågar idiot förklarar den, tycker att då kan ju folk få läsa din vanliga dagbok lika gärna. Bara för jag sagt att jag skriver om det mästa. Och sagt att jag skrivit nån gång när jag varit arg på honom. Så han tycker inte jag skall skriva att ebba skall bli storasyster, för det är privat! 

vipera: jo visst är det så, men då får han väl se till att inte bråka med mig
sen skriver man ju aldrig något direkt elakt om den man bor med tror jag. man bor ju ihop av vissa anledningar.
men nu var det ju att jag ville berätta att ebba skall bli stora syster så jag inte kan dölja kulan på magen längre.
vad kul att du blev nöjd med kläderna!
vilket fynd!
söt liten buse.
nu finns det magbilder i bloggen ![]()
så du var inne på bloggen
?
mwn är jag inte väldigt stor?
Får hoppas den håller sig så här, tänk hur jag skulle se ut annars..
tack
snart har du en fin mage med.
jag vill se!
vipera. hon r i v8 nu va?
passau: kom igen nu ;)
hur är det? får man äta skagenröra ocksånt?
hehe ja, men det gå nog bra
ni väntar ju barn och inte misfall =)
kul med biio!
vad tror ni nu då om sådana röror?
hoppas det går bra för hunden
är alla magsjuka nu eller??
vad händer där ute på örn egentligen?
mysig barnvagn
vart är SB?
en snabb fråga..
ebba fick till en full träff rätt i min bebis mage förut vid 12 tiden, och har jätte ont än. Så funderar på om jag skall åka tull gyn akuten och kolla. Men tror ni dom bryr sif, och tror ni det går mkt vks där?