• Lokatt

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

Välkommen till snacktråden för kreativa barnvagnsnördar!

Vi som hänger här gillar barnvagnar och pyssel. Det pysslas lika mycket med och till vagnarna som med annat.

Vi pratar barnvagnar och barnvagnstillbehör, barn kläder och pysselgrejer i massor och en varning är på sin plats att utfärda redan här: Det kan smitta!

Här pratas det även om allt och inget, om senaste pysselprojektet, annonser på blocket, saker man fyndat eller om familjen. Inget är ot så prata på! Huvudsaken är att vi har trevligt.

Detta är del 6 av tråden och nu är vi som en enda stor familj här!

• Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6
  • passau
    passau skrev 2009-03-27 19:14:04 följande:
    har 2 par helt nya adidas badtofflor ett par blå/orange ochett par rosa jag tänkte lägga ut påT, vad är rimligt utgångspris? aldrig ens provade och i kartong...
    alltså stl 24 och 25 och med remmar*L* missade kanske lite i beskrivningen*L*
    funderar oxå på om man ska vänta någon månad om det är större markn ad då...
  • Riskiflickan

Lokatt: kul det där med luvtröjan... visst är det härligt när okända människor visar uppskattning för något man gjort själv... man växer flera cm ju :) iaf jag :)

• Lokatt
    Fröken Småland skrev 2009-03-27 18:42:00 följande:
    Fast det låter ju jättekul, särskilt det där med Lokatt-tröjorna .Jag tror att inträdet i Gbg kostade 110:- men K Kavat tipsade om att Edenbaby sålde inträde för 90:- tror jag det var. Självklart köpte jag där
    Jo, det var en kul dag  
    passau skrev 2009-03-27 19:18:53 följande:
    alltså stl 24 och 25 och med remmar*L* missade kanske lite i beskrivningen*L*funderar oxå på om man ska vänta någon månad om det är större markn ad då...
    jag skulle vänta tills maj kanske
    Våga vägra blogga
  • Lokatt
    Riskiflickan skrev 2009-03-27 19:21:29 följande:
    Lokatt: kul det där med luvtröjan... visst är det härligt när okända människor visar uppskattning för något man gjort själv... man växer flera cm ju :) iaf jag :)
    Ja, det var superkul, att de kom fram spontant och sa så! Den ena frågade om jag sålde sånna någonstans
    Våga vägra blogga
  • Riskiflickan
    Lokatt skrev 2009-03-27 19:24:27 följande:
    Ja, det var superkul, att de kom fram spontant och sa så! Den ena frågade om jag sålde sånna någonstans
    Åhå...vad roligt!!!
  • Lokatt
    http://www.emmaloppa.se/ hon hade monter, OMG vad mycket hon sytt!! Jättefina grejer och min smak på de flesta tygerna, vart hittar hon allt? Och hur har hon tid? Inte bara hon för den delen, har sett några till som spottar fram grejer. Man blir nästan helt grön (av avund)
    Hon hade en stor snurra med sommarhattar, jag överdriver inte när jag säger att det måste ha varit minst över 200st! Och väskor i massor. Jag som slet med min väska som tom är mindre än hennes modeller, länge och väl.
    Våga vägra blogga
  • Riskiflickan
    Lokatt skrev 2009-03-27 19:31:34 följande:
    www.emmaloppa.se/ hon hade monter, OMG vad mycket hon sytt!! Jättefina grejer och min smak på de flesta tygerna, vart hittar hon allt? Och hur har hon tid? Inte bara hon för den delen, har sett några till som spottar fram grejer. Man blir nästan helt grön (av avund) Hon hade en stor snurra med sommarhattar, jag överdriver inte när jag säger att det måste ha varit minst över 200st! Och väskor i massor. Jag som slet med min väska som tom är mindre än hennes modeller, länge och väl.
    oh...precis min stil av tyger.... fint!
  • Fröken Småland

Ni kollar väl inte på Let's Dance? *ryser*

Nu har jag äntligen fått den lilla skitungen att stänga ögonen så nu skall jag hoppa rakt i säng utan att passera gå.

Godnatt!

• Lokatt
    Fröken Småland skrev 2009-03-27 20:40:31 följande:
    Ni kollar väl inte på Let's Dance? *ryser*Nu har jag äntligen fått den lilla skitungen att stänga ögonen så nu skall jag hoppa rakt i säng utan att passera gå.Godnatt!
    haha, klart jag gör Lättvindig underhållning som får en att vicka tårna i takt, passar lagom när man är ensam varje fredagkväll.

Det var tidig nattning, duktigt värre!

Jag håller på att bli så otroligt nervös inför morgon dagen! Så jag borde oxå lägga mig snart, men tror inte jag skulle sommna pga. det.
    Våga vägra blogga
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6