Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6
Ekorren talar sig varm om menskoppen ur alla aspekter. Praktisk, miljövänlig, billig, säker osv.
Känns som en befriande utveckling jämfört med det som var (och är för många än)
.
Ekorren talar sig varm om menskoppen ur alla aspekter. Praktisk, miljövänlig, billig, säker osv.
Känns som en befriande utveckling jämfört med det som var (och är för många än)
.
Ekorren har en katt och jag har en mellanschnauzer. Dammsuger gör man ju så ofta man hinner men håren gömmer sig ju och kommer framrullande! Nu har jag byggt sidor på sängen i förrgår så att jag slipper leta hår där iaf. Och sen är det ju alla tassavtryck och ibland blir man bara såå trött på det. Häromveckan ringde jag min mamma så hon fick ta honom några dar, jag kände att jag MÅSTE ha rent någon gång, helt rent!
.
.
Ååå jag vill se en liten mage på min ekorrhustru med men får vänta lite
...

. Kräksjukan gjorde att jag var glad att Ekorren är iväg nu, då har hennes grannar på hotellet magsjuka istället. Men annars har hon det bra verkar det som.K Kavat: visst är de gulliga de små liven med sitt ritande! Vendel är inte så illa på det men det händer när man minst anar. Just bara för att man skall känna sig som en dålig förälder. Man torkar spyor, handlar, pjoskar med sjukt barn, tvättar, byter blöjor, tar hand om hunden, lagar mat och sätter sig en stund för att inte tappa humöret helt, DÅ händer det.
Just bara som ett stick som känns att man faktiskt inte lekt med barnet alls utan "skött sitt" liksom. Så ovanpå oron att man själv skall bli sjuk och med kort stubin så skall man ha dåligt samvete också? Jag kanske kan byta med någon man i er närhet istället som semester ett tag?
Nädå, som man bäddar får man ligga. Vädret idag är ju nästan en tröst, är det kaos inne så kan det väl lika gärna vara kaos ute med...
Räddningstjänsten uppmanar alla gotlänningar att stanna kvar hemma, om man har möjlighet, på grund av det dåliga vädret. Detta är vårt väderläge nu. Men vänta nu, de uppmanar alla gotlänningar? Gäller det ekorren i Tunisien med alltså, annars skulle de väl skrivit "alla på Gotland" typ...
Åhh nice, jag skulle vara kreativ och göra mallar till en vagga. Då tog jag wellpapp från källaren och ritade samt skar ut. Bara för att inse att den andra sidan av pappen hade jag använt när jag sprayade färg... Så byxor, soffa och allt blev bestrukna med vitt färgdamm. Nåväl sånt händer
.

.
Tackar för omtanken! Hon mår lite bättre nu iaf säger hon. Känns liksom starkt att inget får gå fel med graviditeten såklart, man blir ju orolig. Men nu är det bättre och då är det ju så
. Och det var/är ju inte "tjejmagen" gillar det uttrycket!
Detta med att släcka ner, känns lite ytligt liksom. Som att gömma sig för fienden. Allt el går ju inte för då dör minnet på saker. Alltså släcker man det yttre som fienden skulle kunna se, hmmm. Det är ju vi själva som är fienden vad gäller energi, det blir så psykiskt invecklat liksom