Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

Nifelheim: Lycka till hos doktorn, hoppas det går över snart. Jag vet att du är envis som synden när det gäller penicillin men om läkaren rekommenderar det så tycker jag du skall ta det den här gången. Barnet du väntar tar nog mer skada av att du är toksjuk än att du äter en kur penicillin.

• Fröken Småland

Lokatt: När det gäller smileys så måste man spara dem i sitt galleri och sedan klistra in dem som vanliga bilder. Vet du hur man gör det? Börja med att öppna bilden i ditt galleri (om du inte öppnar den så blir den istället liten och klickbar). Högerklicka på bilden och välj kopiera. Ibland får man prova många gånger innan det alternativet kommer upp. Ha tålamod . Sedan går du till tråden där du vill lägga bilden och högerklicka igen, välj klistra in. Jag har alltid två FL-fönster öppna samtidigt för att inte bli tokig.

Mina smileys har jag snott från andra forum, och så fort jag ser en ny så kopierar jag den för senare användning. Mina smileys har jag valt att lägga dolda i mitt galleri men jag kan vid något tillfälle lägga så att stammisarna här kan se dem och kopiera. Asereht är annars smiley-drottning  

• Fröken Småland

Lokatt: Kolla in i mitt galleri nu om du kan se mina smileys. Berätta hur det gick, annars måste jag försöka igen.

• Fröken Småland
    zasata skrev 2009-01-05 11:21:16 följande:
    jag har en jätte söt godnatt smile på msn. det är den enda jag har.. ;)bara du inte tycker så om min blogg .-ojag tänkte mest på alla 60barnvagnar eller vad hon nu hade..
    Av ovan nämnda anledning har jag inte kollat in din blogg (som säkert är jättebra ). Men jag undviker dem som sagt och det är därför jag ibland ber dig berätta här
  • Fröken Småland
    Lokatt skrev 2009-01-05 11:29:27 följande:
    hmm... vad konstigt det blev! vad hände??
    Tror du kopierade stängda bilder va? De måste vara öppna, prova igen!
  • Fröken Småland

Hmmm, det går sådär va? Har du möjligen kopierat bilderna stängda? Rör de sig i ditt galleri när du klickar på dem? Annars är jag rädd att du måste göra alltihop igen *håller för öronen för Värmlands-vrål*

• Fröken Småland

*fniss* Börja med en och klistra in den här och se om det var det som var felet

Nu sticker jag strax, fick en tid på MVC för att ta ut spiralen

Min hjärna säger att jag inte tänkt igenom det här alltför noga men mitt hjärta och livmoder skriker: bebis, bebis. Så vi kör på det va?

• Fröken Småland
    mamma2003 skrev 2009-01-05 12:41:10 följande:
    *fniss* Börja med en och klistra in den här och se om det var det som var felet Nu sticker jag strax, fick en tid på MVC för att ta ut spiralen Min hjärna säger att jag inte tänkt igenom det här alltför noga men mitt hjärta och livmoder skriker: bebis, bebis. Så vi kör på det va?
    Börja med att klistra in en här skulle det stå
  • Fröken Småland
    Riskiflickan skrev 2009-01-05 12:47:17 följande:
    mamma2003 skrev 2009-01-05 12:41:10 följande: Det tycker jag allt att ni ska göra :D
    Hahaha, jaså du är här och smygläser . Säg gärna något när du ändå är här, finns alltid plats för en kreativ barnvagnsnörd till...
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6