• Lokatt

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

Välkommen till snacktråden för kreativa barnvagnsnördar!

Vi som hänger här gillar barnvagnar och pyssel. Det pysslas lika mycket med och till vagnarna som med annat.

Vi pratar barnvagnar och barnvagnstillbehör, barn kläder och pysselgrejer i massor och en varning är på sin plats att utfärda redan här: Det kan smitta!

Här pratas det även om allt och inget, om senaste pysselprojektet, annonser på blocket, saker man fyndat eller om familjen. Inget är ot så prata på! Huvudsaken är att vi har trevligt.

Detta är del 6 av tråden och nu är vi som en enda stor familj här!

• Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6
  • Lokatt

nu ska jag ta tag i mig själv och lägga ut på tradera! Har ju bättre foton på bärsjalen, vad ska jag skriva för vinnande beskrivning?? *slut på ideer* Hjälp?

Våga vägra blogga
  • Fröken Småland
    Lokatt skrev 2009-03-30 19:56:12 följande:
    nu ska jag ta tag i mig själv och lägga ut på tradera! Har ju bättre foton på bärsjalen, vad ska jag skriva för vinnande beskrivning?? *slut på ideer* Hjälp?
    Nyskick skall man nog vara försiktig med som vi diskuterat tidigare, men superskick lockar väl rätt bra? (jag vill minnas att den var i just superskick)

"Tricot Slen, mycket sparsamt använd i superskick. Instruktionsbok medföljer."

Folk som köper en sån här vara vet väl oftast vad de är ute efter så det är väl ingen idé att jiddra om mått och egenskaper eller vad tror du?
  • Lokatt
    Fröken Småland skrev 2009-03-30 20:13:35 följande:
    Nyskick skall man nog vara försiktig med som vi diskuterat tidigare, men superskick lockar väl rätt bra? (jag vill minnas att den var i just superskick)"Tricot Slen, mycket sparsamt använd i superskick. Instruktionsbok medföljer." Folk som köper en sån här vara vet väl oftast vad de är ute efter så det är väl ingen idé att jiddra om mått och egenskaper eller vad tror du?
    tack, behövde lite isperation och motivation. Nu när jag äntligen satt mig med det och fixat det, tror ni inte då det krånglar! Datorn laddar inte upp bilderna i tradera, det står bara och snurrar!! *suck* Sånt här gör att jag blir sämre att lägga ut minst sagt

Sorterade i kommande kläder lådan till barnen och hittade fyra vårjackor vi inte kommer ha användning för! Tre helt nya och en köpt begagnad men fin!
    Fr.s, vad har maja för stl? En av dom är i 110/116 som jag tror är lite din smak. Inte helt säker dock, men kan vara det. Fina färger och blommor. Aja, du får se på tradera om jag någonsin lyckas med bilderna!
    Våga vägra blogga
  • Fröken Småland
    Lokatt skrev 2009-03-30 20:51:51 följande:
    tack, behövde lite isperation och motivation. Nu när jag äntligen satt mig med det och fixat det, tror ni inte då det krånglar! Datorn laddar inte upp bilderna i tradera, det står bara och snurrar!! *suck* Sånt här gör att jag blir sämre att lägga ut minst sagt Sorterade i kommande kläder lådan till barnen och hittade fyra vårjackor vi inte kommer ha användning för! Tre helt nya och en köpt begagnad men fin! Fr.s, vad har maja för stl? En av dom är i 110/116 som jag tror är lite din smak. Inte helt säker dock, men kan vara det. Fina färger och blommor. Aja, du får se på tradera om jag någonsin lyckas med bilderna!
    Maja har 122 nu, lite rymligt men 110/116 är för litet. Rackarns; färger och blommor lät som något för mig
  • Lokatt
    Fröken Småland skrev 2009-03-30 20:54:03 följande:
    Maja har 122 nu, lite rymligt men 110/116 är för litet. Rackarns; färger och blommor lät som något för mig
    misstänkte att det var så med storleken. Ska bli spännande och se om det är i närheten av din smak iaf. eller om jag är helt ute och seglar

EN bild har jag lyckats få dit än så länge! hej å hå
    Våga vägra blogga
  • Ekorrfamiljen

Kikar in och ger ett litet livstecken ifrån mig innan jag ramlar i säng med make och treåring som borde sovit för timmar sedan. Det borde jag också, men vi fastnade i soffan hela familjen.

Natti natti! {#lang_emotions_baby}

The confused squirrel strikes again...
  • Lokatt
    Ekorrfamiljen skrev 2009-03-30 22:16:27 följande:
    Kikar in och ger ett litet livstecken ifrån mig innan jag ramlar i säng med make och treåring som borde sovit för timmar sedan. Det borde jag också, men vi fastnade i soffan hela familjen. Natti natti!
    Åh du är hemma! Kom in imorgon och berätta hur du haft det!!
    Hoppas du är brun och utvilad och pigg
    Våga vägra blogga
  • Riskiflickan

Lokatt: du klarar dig garanterat med 70-nålar så länge du inte ska sy i något väldigt skört och tunt tyg.

• Lokatt
    Riskiflickan skrev 2009-03-30 23:10:33 följande:
    Lokatt: du klarar dig garanterat med 70-nålar så länge du inte ska sy i något väldigt skört och tunt tyg.
    bra, köpte bara 70, 80 och fick med två 90 oxå. både ett paket vanlig och en för elastiskt, de hette jersey.
    Våga vägra blogga
  • Lokatt

Nu har jag varit så duktig så! 4 annonser på tradera!

Det var något med deras bildserver fick jag felmeddelanden om och så var det segt, men det gick tillslut!

Våga vägra blogga
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6