Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

mamma2003 skrev 2009-01-05 12:49:44 följande:
    Hahaha, jaså du är här och smygläser . Säg gärna något när du ändå är här, finns alltid plats för en kreativ barnvagnsnörd till...
    Ja, alltså nu gjorde du ju just det, så det var väl en märklig kommentar jag kom med där
  • Fröken Småland

Nifelheim: Så här står det i fass om Doxyferm (tabletter 100 mg)

Graviditet

Risk för fosterskadande effekter. Använd därför inte Doxyferm under graviditet annat än på bestämd ordination av läkare.

• Fröken Småland

Nu är spiralen alltså ute . Någon som har koll på när man är "fit-for-fight" igen? Så man inte har sex i onödan menar jag MOHAHAHAHA

• Fröken Småland
    Malin med Tim skrev 2009-01-05 20:14:48 följande:
    Mamma2003: Å vad spännande!Har du haft H-spiral eller k-spiral? Med K-spiralen har du ju ägglossning som vanligt, så om du har en sådan beror det ju på när i cykeln du tog ut den...?
    Hormonspiral. Så det är nog svårt att säga hur länge hormonerna hänger kvar. När man bestämt sig så vill man ju helst vara i v12 direkt
    Nifelheim skrev 2009-01-05 20:15:09 följande:
    Ingen aning, jag har aldrig använt sånt, men ville bara säga att jag tycker att det är jättekul att ni ska försöka  
    Tack Lite ditt "fel" är det allt...
  • Fröken Småland
    Lokatt skrev 2009-01-05 20:29:54 följande:
    kanske blir en dec bebis
    Jag hade hoppats på före 17 november för då får jag utan snack behålla min gamla FGI. Men det är inte utsikterna särskilt goda för, min man ändrade sig liiite för sent för det. Skit samma, tur att han ändrade sig i alla fall
  • Fröken Småland
    Lokatt skrev 2009-01-05 20:47:32 följande:
      men huvudsaken han ändrade sig han fick inte kalla fötter nu när det gick så snabbt att få ur spiralen då?
    Nä, men jag
  • Fröken Småland
    Kavat skrev 2009-01-05 20:58:21 följande:
    Det är bara att sätta fart! Föresten, har du något knep för att få honom att ändra sig?
    Tja, han fick en Suzuki 750, det hjälpte
  • Fröken Småland

Zasata: Så du är lite svag för din karlslok i alla fall

Ebba är säkert övertrött efter alla intryck, svårt att somna då.

• Fröken Småland
    zasata skrev 2009-01-05 22:14:47 följande:
    mamma: jodå, när jag inte får vara med honom jo sen har hon ont i magen än lite tror jag, basjar 1-2ggr om dagen, men rätt löst så. så jag kommer säkert inte klara mig nu. hur har det gått för er?nu skall jag strax lägga in all min shoppning som kom hem idag och mina nova star fynd i bloggen
    Vi har klarat oss allihopa, det var bara Maja som fick magsjuka. Vi är ganska duktiga på att sprita händerna när någon i familjen är magsjuk, sen vet jag inte hur långt det hjälper.
  • Fröken Småland

Nu har Maja och hennes pappa åkt för att åka skridskor. De tog med sig grannflickan (Majas bästis) och hennes femtonåriga storasyster (Majas idol) så mannen kan nog sitta i lugn och ro och surfa på mobilen .

Jag och Manne är hemma och förväntas antagligen göra nytta MOHAHAHA

Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6