• passau

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

just hemkommen från Ullared efter 2 dagars shopping ;)
    helt slut och med en fruktansvärd foglossning... men kul va d!

• passau

Lindadjo skrev 2009-02-09 09:57:36 följande:

Lokatt! Ja, nu har vi faktiskt börjat packa Jag hittade en sulky till salu i Trollhättan, tror den är likadan som din Lokatt? www.familjeliv.se/hem/lindadjo/galleri.php jag är ändå mer sugen på Niffes synd att den är så långt bort, och så vet hon ju inte vad hon vill ha för den!
    vi bor 2½mil från trollhättan... ;)
  • passau

kom på att ni bor rätt nära oxå ;), skyller på gravidförvirring ;)

• passau

jag behöll mitt namn å maken sitt när vi gifte oss, nu funderar han på att ta mitt högst vanliga -son namn eftersom jag och dottern heter det... och bebis oxå kommer heta det... hans pappa är totalt blåst och har inte hört av sig på ett år kom inte på dop eller bröllop, meddelade inte heller att de inte kommer... så jag vägrar ta hans mkt roligare efternamn... då funkar mitt, med bra relation till släkten mkt bättre! :D

• passau

Lokatt skrev 2009-02-09 14:22:49 följande:

men du skulle inte sälja din??
    nej men kommer att köpa en annan tills dottern når upp till handtaget*L'
  • passau

nu har jag varit jätte duktig och gått igenom S garderob och insett hur mkt kläder hon vuxit ur... som knappt är använda*L*
    var och kollade på skor idag och insåg att fötterna vuxit ½cm på kort tid, och jag stoppade in henne i 22or härom dagen, nu när jag mätte var de 1cm mindre än fötterna... stackarn!!! vilken hemsk mamma man e*L*

• passau

Lindadjo skrev 2009-02-11 15:34:07 följande:

Nu har jag läst ikapp.... men känner att jag inte har något att tillägga, det tar sån tid att skriva med en hand Tänkte jag skulle duscha, men oroar mig för hur ont varmvattnet kommer göra på brända handen. Kanske silvertejpa fast en diskhandske med isvatten i? humm....
    Om det inte har gått hål på huden så testa inytiol... det står tom på tuben mot lindriga brännskador...
    Skulle dock inte prova om jag haft blåsor...

har testat på solsveda, den är borta dan efter! och då var det jätte rött!
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6