Inlägg från: Riskiflickan |Visa alla inlägg
  • Riskiflickan

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

mamma2003 skrev 2009-01-23 21:12:19 följande:

Men min karta kan inte zooma så bra plus att jag inte visste åt vilket håll om Alingsås det ligger. När man väl hämtar nålen är det svårt att zooma. Hoppas du kommer att trivas i Alingsås
    men jag står ju som att jag bor i ingared när jag kollar...? men jag trivs i Alingsås, har bott där med en kortare period...:)
  • Riskiflickan

mamma2003 skrev 2009-01-23 21:19:03 följande:

Den texten lade jag dit manuellt för att precisera Nu ser jag att Ingared ligger längs stora vägen mot Göteborg. Gör ett försök att flytta dig. Har du packat?
    haha, ja :)
  • Riskiflickan

Lokatt skrev 2009-01-23 21:21:38 följande:

tvärt om? Fast då menar du att folk brukar bo uppåt stockholm eller? För dit har jag 24mil ca och till göteborg har jag 24 mil ca
    :) hehe, ja, sthlm verkar många bo i.... men Värmland är väl ett fint län... å jag tycker Kristinehamn är fint (men jag har aldrig bott där).
  • Riskiflickan

Lokatt skrev 2009-01-23 21:40:07 följande:

ah?! Förvånad att du ens varit här! Vad har du gjort här? *nyfiken i en strut*
    Jag hade en gång en pojkvän som bor i Karlskoga, med honom var jag några ggr i Kristinehamn för att bada å kolla på sevärdheter... :)
  • Riskiflickan

Lokatt skrev 2009-01-23 21:49:15 följande:

åh jag blir tokig! Är nästan helt klar med en zippis jacka men vette kattan hur jag ska få till kragen! Eller ja, jag vet hur jag syr fast, men jag vet inte hur jag ska utforma den! dragkedjan går inte hela vägen upp och jag klurar på vilken typ av krage som blir finast. Har verkligen kört fast! *suck*
    jag vet ju inte exakt vad det är för tyger å hur den ska användas, men att kanta en sådan med mudd som sluttar fram är ju fint.. vet inte om du förstår min förvirrade förklaring :) Eller en krage som sluttar fram...
  • Riskiflickan

Lokatt skrev 2009-01-23 21:54:09 följande:

Mudd var tanken, sluttar fram? menar du att den är smal i början och blir full bredd mer uppåt nacken?
    Ja, precis...
  • Riskiflickan

Lokatt skrev 2009-01-23 22:04:44 följande:

fy fan, kollade just på nyheterna Har ni hört om förskolan i belgien?! 2 barn döda och 11 svårt skadade i åldrarna 0-1år på en förskola. Galning med kniv. Hittar inte ord. fy jag har tårar i ögonen.
    Ja, det är verkligen fruktansvärt :/ jag hade många tårar i ögonen när jag såg det förut idag... :(
  • Riskiflickan

Lokatt skrev 2009-01-23 21:58:00 följande:

Det dumma är att kanten på själva halsringningen är ganska djup.. ah.  måste sätta mig och mäta lite om det funkar. vill bli klar ju! Det är i det där stjärntyger i swettis, byxorna klara och bara mudd på tröjan saknas
    du får visa hur det ser ut om du inte kommer på något så kanske vi kan slå våra kloka huvuden ihop här :)
  • Riskiflickan

Lokatt skrev 2009-01-23 22:22:52 följande:

tack, det gör jag om jag inte kommer på något. jag tror och hoppas det går att göra så vi spånade, men minstingen vaknade halvvägs in i planeringen vid sybordet, så jag måste vänta tills han sover nöjt igen.
    Ah, sånt som brukar hända här med :)
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6