• passau

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

jag jobbar ju som ssk och jobbar på en VC, och jag kan inte säga att aleo vera är medicinskt*L* jag har personligen haft mer hjälp av inytiol, men testat både och...

kyla är kanon! det måste man börja med men det spelar in lite hur djupt skadan sitter...

hur ser handen ut?

har du blåsor är det andra gradens brännskador... första gradens är som solsveda...

användningsområde enl. fass.se
    Indikationer
    Icke infekterade dermatoser, eksem, ulcera, erytem och brännskador.

• passau

Lokatt skrev 2009-02-11 21:11:19 följande:

i detta fallet litar jag på äldre och mer beprövade grejer än VC haha, inytiol är säkert bra det med Det är iaf. välldigt bra på tattueringar Får jag fråga varför du inte har någon press bild? Välldigt förvirrande nämligen! Särskilt nu när ni är några "halvnya" och det är fler som inte har pressbild. Om jag ber riktigt snällt, kan du inte skaffa det då?
    ska kolla på detta*L*
  • passau

Dottern e HELT galen i pippi... och jag vill inte ha bild på mig, eller dottern eftersom det är rätt få som vet om att vi ska ha barn... eftersom jag har varit sjuk och därför inte orkat gå utanför dörren på 3 mån*L* å nu e d bara 13v kvar*L' lite kul att chocka dom som inte orkat höra av sig*L* lite skyll er själva...

• passau

mamma på vift skrev 2009-02-13 12:17:54 följande:

en 06:a import, svart klädsel, spännet bak är trasigt men det kan jag fixa här hemma på symaskinen o sy dit ett nytt, ska vara i fint skick annars. Ska åka på söndag o kolla har vi bestämmt nu. Pojken min hade öroninflammation igen...trumhinnan hade spruckigt. Men hur fasen får man i en 6-åring kåvepenin? Han spottade ut allt förrut. Han avskyr verkligen medicin, inte ens alvedon kan man få i honom.
    krossa tabletterna lätt och tryck in i en banan? kanske med glass maräng och chokladsås? ;)
  • passau

vi har börjat köra belöning med pottan...
    ett klistermärke när hon kissar och ett större vid nr 2, vid 50p=leksak...
    inget om hur mkt varje märke e värt eller vad för leksak ;)

Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6