Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

Asereht Wow! Är hon 17 år redan!?!?!!! Hur känns det att vara mamma till en 17-åring? Jag gissar att man växer in i rollen Jag kunde för 5 år sedan aldrig tänka mig hur det skulle kännas att vara mamma till 2 stycken killar på 3 och 5 år. Men nu är det helt naturligt, och jag gissar väl att det är likadant när de är 13 och 15 osv...

Blablabla... vad jag svamlar nu då.

I morgon ska jag gå på afrikansk dans. man får prova på i 2 veckor, så det ska jag göra. Tror det är skitkul, jag har ju testat några gånger förr och haft superskoj under tiden
    Längtar till 31 mars då vi flyttar till HUS!!!!!!!
  • Lindadjo
    Asereht skrev 2009-01-19 18:31:41 följande:
    Det känns lite absurt faktiskt. Dels är det ju liksom bara vardag men när man tänker på hur gammal hon är och att jag nästa år är mamma till en tjej som är myndig så känns det helt vansinnigt! Jag känner mig ju ungefär likadan som jag kännde mig för 10 år sen. Det är bara utsidan som förändras drastiskt numer. Och så barnen förstås. För sex år sen kunde jag inte ens föreställa mig att vara pojkmamma. Men det funkar det med.
    Ja, nu har du ju 3 stycken så Kan tänka mig att det känns märkligt. Jag tycker det känns konstigt, för jag tycker du är jämngamal med mig, och så har du en 17-årig dotter
  • Lindadjo

mamma2003
    En sak som jag alltid har undrat, men aldrig frågat. Varför har du en spargris som profilbild? Är du sparsam av dig eller

• Lindadjo
    Lokatt skrev 2009-01-19 18:59:39 följande:
    haha, vad förvirrande allt blev nu! Koam att tänka på en sak! Mamma2003, du har haft samma avatar sen tidernas begynnelse Iaf. så länge som du hängt här, har du alltid haft den?
    whats up with that?! undrar vi båda två
  • Lindadjo

Första bilden på min systers bebis i magen. Det blir en lillebror! Så häftigt med sånt ultraljud! Han är så lik sin storebror på den bilden så jag började böla! *stolt moster*

• Lindadjo

Nu ska jag göra mig i ording och komma iväg på afrikanska dansen. Om jag aldrig mer skriver här igen så betyder det att jag dog! är rätt nervös, jag har försökt få med någon kompis som oxå är ny, men alla bangar varför? Tycker det låter jätteroligt med afrikansk dans som träning men det är kanske bara jag som tycker det!?

• Lindadjo
    Lokatt skrev 2009-01-20 17:40:49 följande:
    fy, börjar få ångest över morgondagen
    Är det rönten på "lill" vovven?
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6