• Lokatt

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

jag blir lite lätt galen, har kämpat hela kvällen med att lägga ner minstingen i sängen brevid min man, utan att han vaknar innom 5min. det går inte!
    Vill inte behöva ta med han ut ju! det är 22 minus ute!!

• Lokatt
    zasata skrev 2009-01-04 22:47:55 följande:
    är han lite besvärligt? varför vill han inte ligga där+ vad händer om du inte kommer?
    han vill vara hos mig, i min famn, nära till att kunna amma.
    Om jag inte är där blir han vansinnig och väcker min man som ska upp och jobba halv 2.

Men nu har jag varit ut en sväng och han sov som tur var hela tiden.
  • Lokatt
    Nifelheim skrev 2009-01-05 09:11:08 följande:
    Mina stående trådar som jag hänger i är den här, Eskilstunatrakter och Retrovagnstråden (där jag varit med sen tidernas begynnelse typ) Annars ströhänger jag med i politik och etik forumen, en del i husdjur (men där blir jag oftast bara arg), och just nu läser jag en del i graviddelen.Nu ska jag snart till doktorn. Misstänker att influensan fastnat i bihålorna. 10e eller 11e dagen med feber nu och så satans ont i bihålorna. Kan inte hjälpa Elric med skorna utan att nästan börja gråta
    politik och etik minnsan, där kan man bli frustrerad på folk om något
    Ne, på husdjur orkar jag inte säga lika ofta som förr nåt i trådarna.

Bra att du äntligen kommer iväg till doktorn! Påpeka att du är gravid oxå, för visst är det väll någon pennicillin (stav?) man inte bör ta.
  • Lokatt

min mamma kom och gick med barnen till dagis idag, så jag inte behövde släpa ut minsta. Det är -21 grader. brrrr
    Visst vet jag att han kan gå ut Men skönt om han slipper. min mamma ringde och frågade så det var ju snällt

Så jag får vänta med att köpa kantband *surar* vill inte ge mig ut nu faktiskt.

Och vet ni, jag skulle bjuda på en fynd jacka från pop på T nyss. 3min innan HÄNGER sig datorn!! Jag fick starta om den tre gånger!!   Och jackan, den gick billigt Brun o fin

mamma2003, kan inte du lära mig klistra in roliga smilys?? nu när jag har plus

• Lokatt
    mamma2003 skrev 2009-01-05 11:01:51 följande:
    Lokatt: Kolla in i mitt galleri nu om du kan se mina smileys. Berätta hur det gick, annars måste jag försöka igen.
    php5mynzu_thumb.png

har kopierat, det var endel!
  • Lokatt

hmm... vad konstigt det blev! vad hände??

• Lokatt
    mamma2003 skrev 2009-01-05 11:32:43 följande:
    Tror du kopierade stängda bilder va? De måste vara öppna, prova igen!
      nu då?
  • Lokatt
    Lokatt skrev 2009-01-05 11:35:29 följande:
      nu då?
  • Lokatt
    mamma2003 skrev 2009-01-05 11:38:09 följande:
    Hmmm, det går sådär va? Har du möjligen kopierat bilderna stängda? Rör de sig i ditt galleri när du klickar på dem? Annars är jag rädd att du måste göra alltihop igen *håller för öronen för Värmlands-vrål*
    AAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*ORKA*ORKA*ORKA*ORKA*ORKA*
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6