Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

mamma2003 skrev 2009-01-25 19:27:20 följande:
    Till slut Det var en röd sitt-Happy i superskick med matchande åkpåse. Tror de fick 1.700:- till slut. Men just nu känns det som att vagn-marknaden är helt död.
    Förvånad De borde ha väntat och sålt den till mig istället. Räcka ut tungan
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Lokatt skrev 2009-01-25 19:30:25 följande:
    nu vaknade hon oxå vet att 70 är mer din melodi än 60, men vad gillade du nya emmaljungan då?
    Den var cool. Såg en liknande sulky på lokala loppisen härom tisdagen. Men den var i gul galon med stora prickar. Såg faktiskt ut att vara orginaltyg. Som sagt, cool men för gammalt för mig Skrattande
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    mamma2003 skrev 2009-01-25 19:33:44 följande:
    Jag vet! Jag hintade faktiskt om den när du frågade om Crossway eller Happy men Crossway verkade gå segrande ur den duellen så jag lade inte mer krut på den saken. Tar dock till mig kritiken och skall skärpa mig ordentligt!
    Men jag mitt trögnöt trodde ju att du redan hade sålt den. Förvånad Jag är fortfarande sugen på en Happy. Svart eller röd, möjligtvis med ngn mer spännande färg på liggdel, men sittdelen måste vara svart eller röd
  • Nifelheim
    Lokatt skrev 2009-01-25 19:56:38 följande:
    Gjorde du??! För hur mycket då?
    Jag tittade inte ens Förvånad Fanns en 70-tals emmaljunga liggdel också, men jag tyckte den var ful så jag tittade inte vad den kostade heller. Måste ha haft hjärnsläpp
  • Nifelheim
    Lokatt skrev 2009-01-25 20:01:22 följande:
    Åk tillbaka imorgon kvinna! Är de billiga KÖP, frakten löser sig, *vill ha*
    Haha de har stängt i morgon. På tisdag kan jag kolla, men inboxa ditt nummer då så kan jag mms kort ifall de finns kvar.
  • Nifelheim

Gah. Så bebissjuk så det är inte klokt nu och inte kan vi försöka bygga ny bebis förrän slutet på april. Känns ju som EVIGHETER dit. Förvånad  Nåja, jag hinner ju tappa ett par kilon iaf innan dess. Alltid ngt.

• Nifelheim
    mamma2003 skrev 2009-01-26 10:33:21 följande:
    Klart du är . Du hade ju en som togs ifrån dig . Måste man vänta så länge innan man försöker igen? Surt...
    Nää egentligen inte. Alltså rekomendationerna är att det går en mens emellan missfallet och ny graviditet, men det ska inte vara farligt att bli gravid direkt heller. Bekymret är ju att han var med i en läkemedelsstudie nu i januari. De får läkemedel som kan påverka spermierna så då får man snällt hålla sig utan oskyddat sex i minst 90 dagar Förvånad 90 dagar är lååååååååång tid.
  • Nifelheim
    Lindadjo skrev 2009-01-26 10:40:01 följande:
    Oj så länge Jag blev oplanerat gravid 3 månader efter min livmodersoperation. Gissa om det var nervöst, jag var helt säker på att ärret skulle spricka upp, men det gjorde den ju så klart inte. 3 månader kanske är en sån där magisk siffra. Förstår att det är jobbigt att vänta så länge, men tiden går fortare än man tror. *kramar om*
    Tack Egentligen hade vi ju inte "tänkt" skaffa barn än på ett tag heller, blev bara en så påtaglig längtan nu när jag ändå var gravid. Som du säger går nog tiden fortare än man tror
  • Nifelheim
    mamma2003 skrev 2009-01-26 11:34:28 följande:
    Men gud vad surt!!! Jag veeet att det är lång tid, jag tog ut spiralen den 5:e och börjar redan misströsta Man vill ju att det skall hända NUUU!
    Javisst är det, men det är nog bara bra EGENTLIGEN. Vi har inte varit tillsammans särskilt länge så nog tusan ska jag klara av att vänta i 3 månader
    Jaa man blir ju så vansinnigt otålig när man vill ngt. Hoppas det tar sig för er snart
  • Nifelheim
    Lindadjo skrev 2009-01-26 13:48:37 följande:
    www.blocket.se/vi/19987842.htm?ca=11_s En sån här hade jag velat få tag på... varför finns det aldrig en sån här på loppis för?!?
    Du kan få köpa min *surar* Jag blev ju HELT kär i "hopplocket" på tradera (klädseln var mkt nyare än vagnen) men det GÅR INTE att köra min skitunge i den Han VÄGRAR sitta ordentligt utan hänger över kanten hela tiden och petar på hjulen/petar in fingrarna i hjulen.
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6