• passau

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

Lokatt skrev 2009-02-13 14:49:59 följande:

Jag fick stora komplikationer av min ryggbedövning. Har något krokig ryggrad. Bla. tog bedövningen inte rätt, fick tillbaka lite känsel under snittet och sen kom de åt nära nerver så jag hade men av det i över tre månader efteråt. Och det var nästan omöjligt att lägga den överhuvudtaget, de höll på i trekvart och det ska ta tre minuter. Så det var en smärtsam historia. Läkarna bedömde det som att jag behövde sövas nästa gång och på sätt och vis är jag tacksam över det, för det var förjävligt med allt med ryggen.Såklart jätte trist att missa den där 1,5 timmen, men min man var ju där och hade minstingen i famnen mot huden exakt hela tiden, så jag kände mig trygg inför det.
    problem med axeln? *känner igen isf...*
  • passau

zasata skrev 2009-02-16 22:04:10 följande:

Vilka dagar skall ni på mässan?? skall vi försöka få ihop något?
    vi åker fredag, vore kul att få ett ansikte på alla namn ;)
  • passau

Grattis!
    då fyller du samma dag som min S, som blir 2 idag... Maken sitter och spelar Dora på datorn*L* inte själv dock*L*
    nu har jag shoppat massa tyg! ligger i bloggen!

• passau
    Kavat skrev 2009-02-17 18:23:39 följande:
    Grattis till S också! Bloggadressen, står den på din sida?japp, men eftersom jag inte säljer ngt så kan jag länka... antar jag*L*
    sagagos.blogspot.com/
  • passau

någon som är bra på reklammationer?
    vi köpte en dvd till dottern, nu så spelar den inte skivorna längre, köpte den ca 8-9/4-2008.
    Kvittot är totalt borta... men vi har kartongen och alla andra saker... har lämnat den till OBS där den är köpt men dom vägrar hjälpa oss... kan man få hjälp hos ARN eller ngt annat?

• passau

dom brode ju kunna leta upp det i datorn när man bara har 2 datum och ungefärlig tid på dagen... suck

• passau

man måste väl spara all bokföring de senaste 10åren... å där kan man hitta sånt... men jag kan förstå att dom inte vill*L*

jag hoppas man kan kontakta åf... jag är itne sugen att köpa en dvd till... dom är inte jätte dyra men just nu ligger det inte bra i tiden...

• passau

i morgon ska vi på snittsamtal...
    dessvärre blir istort sett alla här nekade så det känns rätt hopplöst, men jag kan ju inte ge upp än ;)

Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6