Inlägg från: Solen73 |Visa alla inlägg
  • Solen73

Lets dance 2009

tycker verkligen tv4 sjunkit ytterligare på grund av att de tagit med Blondinbellan...

• Solen73

Iskall Öl skrev 2009-01-11 17:24:11 följande:

Blondinbellas dansare är het
    Tycker du??? jag blir bara nervös av och titta på han!
  • Solen73

Håller med om Linda! Verkar jobbig på nåt sätt utan och känna henne nåt närmare. Vad har hon gjort för och få en plats i programmet? var inte hon dopad också?

• Solen73

tycker faktiskt tv4 gör jäkligt konstiga saker ibland. Tycker de saknar lite omdöme. Ena stunden sitter de och försvarar en av sveriges största mobbare och nästa stund har de en präst i studion som pratar om hur vi ska få en bättre värld... Sorry...lite utanför ämnet...

• Solen73
    Kaxmaja skrev 2009-01-12 13:10:57 följande:
    Jag har inget emot henne. Kanske kommer få längre fram i programmet men just nu så har jag inget mot henne.
    nej, man hoppas ju att man kan ändra sin uppfattning till det positiva. Jag ger gärna folk en andra chans...
  • Solen73

Såg Nicke på centralen i sthlm med gitarren snodd runt halsen och ett par solbrillor inomhus!!! Killen trodde han var cool men han såg bara så fånig ut.....

• Solen73

kanske redan nån som skrivit om detta men jag tycker det är så konstigt att Jessica har så illa sittande kläder nästan varje gång. I fredags såg det lite konstigt ut. Jag menar de som dansar har nästan alltid välsittande kläder på sig så hur kan de inte lyckas med henne? kanske är bara jag som tycker att hon ser lite rolig ut i sina kläder...

• Solen73
    k girl skrev 2009-02-02 14:44:04 följande:
    Jag har också tänkt på det, och jag tänkte på det förra säsongen också. Grejen är att hon har sjukt dålig hållning, och jag tror att det är därför kläderna ser så illasittande ut på henne. Inget ser bra ut på någon som har dålig hållning, hur snygga de än är.
    Jag har tänkt på hennes hållning o du har ju rätt i att det är svårt och få snygga kläder sitta bra om man har en dålig hållning. Men det är ju så synd för hon är ju så söt! Kan inte nån hjälpa henne???
  • Solen73

den grå klänningen hon hade i fredags satt ju för j*****igt! Synd! tyckte hon passade i färgen.

• Solen73
    Kaxmaja skrev 2009-02-03 07:56:16 följande:
    De var så länge sedan så de kommer jag inte ihåg. Men Grys klänningar i kørslaget e iallafall värre. Tv4 verkar inte riktigt vara så bra på det där med fina klänningar till programledarna
    Håller med! Nu är jag lite ute och cyklar men ibland sitter jag bara och gapar över väderpresentatörernas kombinationer och missar vädret helt. Inte alltid så snyggt i tv. Kanske privat men i tv blir det lite annat.
  • Solen73

Såg Daniel DaSilva på tv och han hade ingen ring på sig. Kan ju i och för sig ha glömt eller nåt....har jag missat nåt? Kan det vara han och Magda nu?

• Solen73

tycker att Laila dansar bra för det mesta men jag har så svårt för henne! Tycker att hon verkar lite små dryyyyyyyg. Svårt och greppa....

Svar på tråden Lets dance 2009