Lets dance 2009
tycker verkligen tv4 sjunkit ytterligare på grund av att de tagit med Blondinbellan...
tycker verkligen tv4 sjunkit ytterligare på grund av att de tagit med Blondinbellan...
Iskall Öl skrev 2009-01-11 17:24:11 följande:
Håller med om Linda! Verkar jobbig på nåt sätt utan och känna henne nåt närmare. Vad har hon gjort för och få en plats i programmet? var inte hon dopad också?
blondinbellan kan jag var utan med...
hon behöver i alla fall inte prata...
tycker faktiskt tv4 gör jäkligt konstiga saker ibland. Tycker de saknar lite omdöme. Ena stunden sitter de och försvarar en av sveriges största mobbare och nästa stund har de en präst i studion som pratar om hur vi ska få en bättre värld... Sorry...lite utanför ämnet...
Såg Nicke på centralen i sthlm med gitarren snodd runt halsen och ett par solbrillor inomhus!!! Killen trodde han var cool men han såg bara så fånig ut.....
kanske redan nån som skrivit om detta men jag tycker det är så konstigt att Jessica har så illa sittande kläder nästan varje gång. I fredags såg det lite konstigt ut. Jag menar de som dansar har nästan alltid välsittande kläder på sig så hur kan de inte lyckas med henne? kanske är bara jag som tycker att hon ser lite rolig ut i sina kläder...
den grå klänningen hon hade i fredags satt ju för j*****igt! Synd! tyckte hon passade i färgen.
spännande och se vad Jessica har på sig idag...
Såg Daniel DaSilva på tv och han hade ingen ring på sig. Kan ju i och för sig ha glömt eller nåt....har jag missat nåt? Kan det vara han och Magda nu?
tycker att Laila dansar bra för det mesta men jag har så svårt för henne! Tycker att hon verkar lite små dryyyyyyyg. Svårt och greppa....