Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

Lets dance 2009

Hållningen är bättre än förra vecken. Men hon är fortfarande sådär tung i hela kroppen och studsar ingenting...hon bara gör stegen, dansar inte ens :/

• Bevabus

Håller med!

Engla75 skrev 2009-01-16 21:24:31 följande:
    Hon gör bort säg när hon säger emot!!
  • Bevabus

Det som förvånar mig är att hon fick fler poäng förra veckan då hon faktiskt var sämre

• Bevabus

Tycker synd om Carl-Jans partner (minns inte namnet på henne) för hon är ju så himla duktig dansare, en av de bästa där! Och så kommer hon att åka ut jättetidigt.

• Bevabus

Maria hette hon

Bevabus skrev 2009-01-16 21:30:10 följande:
    Tycker synd om Carl-Jans partner (minns inte namnet på henne) för hon är ju så himla duktig dansare, en av de bästa där! Och så kommer hon att åka ut jättetidigt.
  • Bevabus

aa jo

Kaxmaja skrev 2009-01-16 21:32:11 följande:
    Fast de e lite småallen man får ta om man våaljer att vara med i detta program. De vet ju att de ska få dansa med folk som førmodligen e kassa
  • Bevabus

"Och klarar jag det här....Aa...då trår jag det här kommer gå galant".

Usch va tillgjort det där lät. Det säger jag inte bara för att det var BlondinBella, utan det lät VERKLIGEN hur plastigt som helst..

• Bevabus

Hon var betydligt duktigare denna gång! Men Jonathan fick släpa med henne litegrann vilket var irriterande att se...

• Bevabus

Alltså... Hon låter så "sockersöt gullig" när hon pratar så det går mig på nerverna :S Kan hon inte bara prata i en normal samtalston?

Svar på tråden Lets dance 2009