Lets dance 2009
Hon förtjänade 4:orna, men 2:an coh 3:an förstod jag mig inte på :S Det var alldeles för lågt!
Hon förtjänade 4:orna, men 2:an coh 3:an förstod jag mig inte på :S Det var alldeles för lågt!
Det är jag också vad var din poäng?
Det gör dom säkert..
Jag tycker Bella verkar vara mogen nog att ta ansvar och för att kunna jobba hårt osv. Och hon är ju inte på något sätt otrevlig. Däremot så har ju de flesta i Sverige svårt för stockholmare..dom har ett speciellt sätt att vara på som kan anses vara irriterande. Så ser JAG det iaf. Sen vet jag ju om resten...men omogen tycker jag inte att hon är. Däremot bortskämd med lyx eftersom att pappan är rik, men det kan ju inte hon hjälpa..
Sen vet jag ju INTE om resten..* skulle det vara
hm..det där tycker jag låter helt fel..
Nu vet ju inte jag allt om henne. Men som jag har förstått det så är hennes pappa väldigt rik och har ju därmed kontakter som fixade hennes blogg osv. Men rsten har hon fixat själv.
År 2008 fick hon många jobb utanför sin blogg, däribland Lets Dance men även mycket, mycket mera. Jag vet att hon jobbar jättemycket och knappt hinner med att träna till Lets Dance så det ska hon ha beröm för tycker jag. Inte många i min ålder som skulle orka med det. Jag är personligen alldeles för lat för sånt..
Håller med, jättekonstigt att hon fick sämre poäng idag när hon var bättre denna vecka!
Nicklas var bra med tanke på den korta tiden han har haft på sig! Men det var lite ostadigt. Gillade höftrullningarna dock
japp
"Här kommer Nicklas Wahlgren i en rumba. Finn 5 fel" hahaha den var bra