Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

Lets dance 2009

Hon förtjänade 4:orna, men 2:an coh 3:an förstod jag mig inte på :S Det var alldeles för lågt!

• Bevabus

Det är jag också vad var din poäng?

ElinOlsson skrev 2009-01-16 21:39:36 följande:
    Men tjejen är ju bara 18 år...
  • Bevabus

Det gör dom säkert..

Annanym skrev 2009-01-16 21:41:40 följande:
    Men pratar inte 18-åriga östermalmsbrudar sådär? Precis som 18-åriga rinkebybrudar pratar på ett visst sätt?
  • Bevabus

Jag tycker Bella verkar vara mogen nog att ta ansvar och för att kunna jobba hårt osv. Och hon är ju inte på något sätt otrevlig. Däremot så har ju de flesta i Sverige svårt för stockholmare..dom har ett speciellt sätt att vara på som kan anses vara irriterande. Så ser JAG det iaf. Sen vet jag ju om resten...men omogen tycker jag inte att hon är. Däremot bortskämd med lyx eftersom att pappan är rik, men det kan ju inte hon hjälpa..

ElinOlsson skrev 2009-01-16 21:42:29 följande:
    Bevabus skrev 2009-01-16 21:41:25 följande:
    Att alla 18-åringar kanske inte är så mogna alltid...
  • Bevabus

hm..det där tycker jag låter helt fel..
    Nu vet ju inte jag allt om henne. Men som jag har förstått det så är hennes pappa väldigt rik och har ju därmed kontakter som fixade hennes blogg osv. Men rsten har hon fixat själv.
    År 2008 fick hon många jobb utanför sin blogg, däribland Lets Dance men även mycket, mycket mera. Jag vet att hon jobbar jättemycket och knappt hinner med att träna till Lets Dance så det ska hon ha beröm för tycker jag. Inte många i min ålder som skulle orka med det. Jag är personligen alldeles för lat för sånt..

maruttan skrev 2009-01-16 21:46:18 följande:
    Angående Blondinbella...har ni läst Expressens bilaga idag?? Där säger hon att hon har slitit länge för att tjäna så bra som hon gör nu. Hallå!!! "länge".....hon är 18 år för guds skull, hur länge kan hon ha jobbat???För att återgå till dansen så tycker jag Laila har varit bäst hitills och Carl-Jan eller Kitty borde åka ut. Helst Kitty så slipper man hennes dåliga attityd...
  • Bevabus

Håller med, jättekonstigt att hon fick sämre poäng idag när hon var bättre denna vecka!

Bebis skrev 2009-01-16 21:48:01 följande:
    Men det är väl inte konstigt att Kitty blir sur när juryn redan innan programmet bestämt sig för att hon inte ska vara med.Hon bedöms helt annorlunda än de andra för att de inte tycker om henne. Hon var betydligt bättre idag än förra veckan även om det inte var bra jämfört med andra. Precis som CJ och Hasse. De är inte särskilt bra men de får inte ettor för det.Trist att se vuxenmobbing så tydligt.
  • Bevabus

Nicklas var bra med tanke på den korta tiden han har haft på sig! Men det var lite ostadigt. Gillade höftrullningarna dock

• Bevabus

japp

giftgrodan skrev 2009-01-16 21:49:53 följande:
    får niclas ta över mojjes poäng från förra veckan?
Svar på tråden Lets dance 2009