Inlägg från: elegi |Visa alla inlägg
  • elegi

Lets dance 2009

Kaxmaja skrev 2009-01-31 11:43:19 följande:
    Repris imorgon annars va? Kollade in tablån før dagen och såg de inte idag iallafall
    Ja det stämmer nog, brukar vara typ mitt på dan så att man alltid missar pga att man är iväg eller nåt
  • elegi
    Kaxmaja skrev 2009-01-31 13:00:58 följande:
    är det inte många av dansarna som ser mer eller mindre førälskade ut när de dansar och står brevid sina partners? Tex Tobbe som såg ut som han skulle äta upp Anna Sahlene de året de dansade. Eller året efter då han dansade med MatTina samma sak. Danil har ju oxå sett sådann ut flera år irad.
    Japp även när Tobias dansade med Arja så var det samma grej
  • elegi
    Kaxmaja skrev 2009-01-31 15:17:08 följande:
    Har før mig att hon var så där otrevlig och sa väldigt klumpiga kommentarer førra året oxå. Jag har lite småsvårt før henne just pga att hon verkar så osäker och bryter av deltagarna när de pratar och lixom kommer helt fel in i pratet hela tiden. känns så amatørmässigt
    Ja det är ofta hon slänger ur sig saker på ett klantigt sätt, inte liks grovt som Katrin på eftersnack Idol men det är fortfarande inte snälla saker. När David säger lite halvelaka saker så hör man ju direkt att det är skämt på sättet han säger det men när Jessica förösker med samma sak så känns det mest elakt.
    Och det gäller inte bara kommentaren om Laila igår, hon har sagt fler såna grejer
  • elegi
    Tricis skrev 2009-01-31 17:58:59 följande:
    tobias hade sex med arja. naturligvis har han itne det med de som har partner (förhoppningsvis)
    Nu blev jag mer nyfiken på hur du kan veta det?
  • elegi
    Kaxmaja skrev 2009-01-31 18:14:06 följande:
    Det är ingen som nämnt de på 261 sidor samt har jag inge minne av att någon sa de i förra årets tråd heller. Skumt att jag missat de men men man kan inte hålla koll på allt Att posera naken tillsammans är för mig inget likhetstecken vid att ha sex.
    Det ahr ajg oxå missat helt och hållet har vi missat nåt? du och jag
    För mig är inte det heller samma sak
  • elegi
    Kaxmaja skrev 2009-01-31 19:02:14 följande:
    VA? Är inte allt på FL sant? *shockskadad*
    Jag är lika chockad jag
    Varför har ingen startat en tråd om det för *känner mig lurad*
  • elegi
    Kaxmaja skrev 2009-01-31 19:16:11 följande:
    Ja jag med. Dumma dumma FL!
    Ja det går ju verkligen inte att lita på överhuvudtaget
    *Lika chockad igen*

• elegi
    Bevabus skrev 2009-01-31 21:05:17 följande:
    Haha jag skrattar alltid så gott åt Magnus blogg "I pase doble ska jag vara Matadoren och Annika min cape. Dansen börjar med att min 'cape' ligger på golvet och jag ska komma springande mot henne. Jag springer på graciösa ben mot henne för att sedan elegant hoppa över henne och landa på knä. Redan där har vi problem 1. Jag springer inte så super graciöst utan mer som en anfallande tjur eller möjligtvis en lastbil. Annika börjar som regel skratta när hela golvet skakar när jag närmar mig."
    Ja den länkade jag till tidigare idag innan TobbesexmedArjaeventuelltgaydiskussionen tog över han är störtskön
  • elegi
    Bebis skrev 2009-01-31 21:34:15 följande:
    jag lovar att inte diskutera tobbes sexliv någe mera *zip* ska ta min influensakropp och titta klart på Depp istället
    Det var inte så jag menade
    BTW så håller jag med dig
    Menade bara att jag länkade till den tidigare men ingen kommenterade mitt inlägg då
Svar på tråden Lets dance 2009