Inlägg från: elegi |Visa alla inlägg
  • elegi

Lets dance 2009

Bebis skrev 2009-01-31 21:39:08 följande:
    Man måste nog ha automatisk inloggning och klistra in hela länken, det står intresserad av....... Män. Och ja man kan välja både och och det har han inte gjort. Så på facebook är han gay, sen om han är annat på andra sidor ja det får stå för honom. *kniper igen och gömmer sig innan nån kastar ut mig ur tråden* Bara jag som älskade Kittys klänning igår? iofs älskar jag rosa oxå så det kanske hade med det att göra.
    Här kan du få låna och gömma dig bakom

• elegi
    Iskall Öl skrev 2009-01-31 21:45:59 följande:
    Men e ju inte medlem på fb ;9 okey..
    VA!!!
    Är du inte medlem på facebook....skäms på dig....
  • elegi
    Iskall Öl skrev 2009-01-31 21:46:13 följande:
    Alltid ska du stila
    Sssssssccccccccccchhhhhhhhhhhhhhhhhhh
    Jag underhåller ju bara dig...eftersom din digibox gav upp hoppet om livet....  
  • elegi
    Iskall Öl skrev 2009-01-31 22:12:15 följande:
    Jag var, men sen insåg jag att jag inte är en fjortis eller en ...kommer inte på nåt bra ord haha, nä men jag hade typ inga vänner hahaha ;)
    hmmmm men då finns ju allt där redan och då är det bara att återaktivera så finns de vänner du har lagt iaf
  • elegi
    Iskall Öl skrev 2009-01-31 22:19:48 följande:
    jag ser ljuset  nä men faktist lite jobbigt å missa final å allt missar säkert handboll imorn me , faaan!
    Men nu borde det ju gå och kolla på tv4 replay på hemsidan?
  • elegi
    Iskall Öl skrev 2009-01-31 22:44:17 följande:
    Går inte när man e i Finland (eller så e de nåt fel på internet'et med)
    hmmmm vad värdelöst
  • elegi
    Iskall Öl skrev 2009-01-31 22:55:53 följande:
    Finland eller situationen eller internet?
    Att du inte kan se kvällens Körslaget hur du än bär dig åt Om det nu är Finland, situationen eller internets fel låter jag vara osagt
  • elegi
    gubealol skrev 2009-01-31 23:46:02 följande:
    www.hanky.se/TobiasKarlsson MÅSTE ge mig in i leken.. fast ni kanske redan rett ut allt. Men han skriver vid flera tillfällen om att han letar efter Mr Raight.
    Ja och på facebook så står det att han är intresserad av MÄN så den delen är iaf solklar för mig , sen huruvid han haft sex med sina danspartners eller inte känns inte som  att det är livsviktigt för mig att veta egentligen
  • elegi

Jag kommer kolla Let´s dance ikväll men jag kommr inte kunna sitta med datorn.
    Vi ska åka till husvagnen och däör kommer vi få främmande av ett par vänner som oxå har husvagn, känns inte så schysst att sitta med datorn framme då

Svar på tråden Lets dance 2009