Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

Lets dance 2009

Kaxmaja skrev 2009-01-09 20:23:11 följande:
    Du är sååååå välkommen. Några av oss e tvnørdar som førflyttar oss mellan tvtrådarna
    Tack!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    MammaHela skrev 2009-01-09 20:24:18 följande:
    jajamensam.. men vi gillar nya människor så var inte rädd vi bits inte.. såvida du inte ser ut som en pizza
    Jag hänger ju i Allvarliga annars så möjligen lägger jag en pizza....

Samuelsson är min nya gud!!!!!!!
  • Perry the Platypus
    Engla75 skrev 2009-01-09 20:26:03 följande:
    Bandet är så fantastiskt bra, måste jag säga. Har alltid spelat låtarna kanonbra!!!
    Skojar du?? De är ju förfärliga!!!! Värre slakt av bra kända låtar har jag sällan hört....
  • Perry the Platypus
    Annanym skrev 2009-01-09 20:26:44 följande:
    Är jag konstig som vill gråta av stolthet när jag såg Magnus??
    Näe, han var underbar!!
  • Perry the Platypus

Kitty är söt.

• Perry the Platypus

Kitty tog faktiskt illa upp av juryns sågning. Starkt att våga erkänna det, men det lär ju inte fundera så bra i tävlingssammanhang.

• Perry the Platypus

Carl-Jan var ju duktig!

• Perry the Platypus
    Bevabus skrev 2009-01-09 20:40:01 följande:
    Som dansare så måste jag nog säga emot dig där haha sorry Det var elegant som Tony just sa, men själva stegen var katastrofalt
    C-J lyckades lura mig med sin elegans!!
  • Perry the Platypus
    Kokosen86 skrev 2009-01-09 20:41:14 följande:
    Carl jan... please.. SHar han en pinne uppstoppad i baken? Och stirrar mitt i tomma luften?
    Tror bara han gillar pinnar i baken.
  • Perry the Platypus

Är det inte liteväl mycket trippande över B-Bellas dans?

Svar på tråden Lets dance 2009