Inlägg från: fabler |Visa alla inlägg
  • fabler

Lets dance 2009

SchumiFerrari skrev 2009-01-09 20:58:47 följande:
    De flesta av oss här inne har inte en aning om dans eftersom att vi inte är dansare. Tror att de flesta som röstar inte heller är det utan de rösta efter sitt hjärta och hur de upplever att personen dansar.. Sedan hur det "ska" vara skiter svenska folket högaktnings fullt i... Det gör iaf jag...
    hihi ja jag med, hur dansen "ska" va känns som de ja bryr mig minst om faktiskt när ja kollar på programmet
    elias är världens sötaste!!!
  • fabler
    Bevabus skrev 2009-01-09 21:00:49 följande:
    Tro mig, det är jag väldigt medveten om Och det har upprört hela dansvärlden när Lets Dance startade kan jag meddela. Alla blev helt vansinniga över att slutdomen inte var av riktiga domare, utanav Svenska folket som inte kan ett skit om dans Men till slut så får man ju acceptera att det bara är ett underhållningsprogram.
    oki då lär man ju låta bli o kolla om man stör sig. jag undviker då program där jag stör mig.
  • fabler
    MammaHela skrev 2009-01-09 21:03:58 följande:
    mmmmmmmmmmmmmmMartin.. blir lite snigelspår här
    hihi.
  • fabler
    Bevabus skrev 2009-01-09 21:05:31 följande:
    Men du missar min poäng Jag stör mig inte på programmet, jag stör mig på svenska folket som röstar som inte kan nåt om dans. För det resulterar i att fel personer åker ut. Men som sagt, jag har accepterat att det är så. Kan bara inte låta bli ibland att låta en kommentar eller två slippa ut om vad jag egentligen tycker om det där röstningssystemet. Precis som konståkare utan att tveka stör sig på svenska folkets röster i Stjärnor på is
    tror inte jag missade nån poäng alls... då hur sv. folk röster är en del av programmet. Och hade JAG stört mig på det så hade ja inte kollat.
  • fabler
    vackrastarflow skrev 2009-01-09 21:06:07 följande:
    vem har tagit Lindas hals??
    hhihihhihihi
  • fabler
    SchumiFerrari skrev 2009-01-09 21:07:16 följande:
    Hade det bara varit en jury som bedömde så hade det inte varit ett underhållningsprogram utan ett tävlingsprogram och då ska det bara vara proffs med annars så är det orättvist...
    och då hade jag inte kollat och absolut inte pratat om de på fl.
  • fabler

nu skriver inte jag på en stund

• fabler

Hejja Morgan förstod han skulle gå rakt in i hjärtat på mig ännu en gång.

• fabler
    Kaxmaja skrev 2009-01-09 21:11:51 följande:
    ja syfta till att morgan skulle dansa så ja va tvungen o koncentrera mig
  • fabler
    LaFontaine skrev 2009-01-09 21:12:09 följande:
    Jag vill gifta mig med Morgan
    jag med... eller nää de räcker med o se han uppträda med jämna mellan rum
Svar på tråden Lets dance 2009