Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

Lets dance 2009

Sa han att de skulle prata med Hasse och MAGNUS som ligger risigt till?? Det var ju inte Magnus!

• Bevabus

Daniel är ju gift så nej

Philofix skrev 2009-01-30 22:38:57 följande:
    Är de ihop Magda och Da silva?
  • Bevabus

det tycker jag också, men när jag sa det så fick jag hela trådens medlemmar i en enda stor hög över mig

mamlan skrev 2009-01-30 23:18:41 följande:
    Är det bara här vi irriterar oss på bagge? Tycker inte det är ett dugg kul att se henne dansa..visst hon är duktig, antagligen bäst...Men hur kul är det då när man vet att hon gått på balett akademien och dessutom arbetat som danslärare?? Försvinner inte hela vitsen med tävlingen då?? Jag hoppas hon åker..men det lär hon ju inte göra.
  • Bevabus

precis visst, hon är inte bättre än Morgan men hon är verkligen superduktig! Så det är faktiskt fusk att hon har danserfarenhet. Sen att Morgan råkar vara bättre är ju kul för honom, men det hindrar ju inte Bagge från att få en bra plats som typ 3:a! Och det känns som att hon inte riktigt förtjänar det då hon inte behöver kämpa på samma sätt som de andra.

mamlan skrev 2009-01-30 23:23:37 följande:
    Bevabus skrev 2009-01-30 23:21:25 följande:
    Då är vi två nu då...vi får stötta varandra
  • Bevabus

Haha jag skrattar alltid så gott åt Magnus blogg

"I pase doble ska jag vara Matadoren och Annika min cape. Dansen börjar med att min 'cape' ligger på golvet och jag ska komma springande mot henne. Jag springer på graciösa ben mot henne för att sedan elegant hoppa över henne och landa på knä. Redan där har vi problem 1. Jag springer inte så super graciöst utan mer som en anfallande tjur eller möjligtvis en lastbil. Annika börjar som regel skratta när hela golvet skakar när jag närmar mig."

• Bevabus

Ni måste se det här klippet med Magnus när han var med i fångarna på fortet!
    Han ska hugga sönder ett rep och efter att han har gått igenom det mesta så tar han det som är kvar och drar sönder det som att det vore en liten bit tråd bara haha shit jag hade ALDRIG kunnat slita sönder det lilla som var kvar..Det var typ 2 centimeter tjockt rep!

Måste dessuom tillägga att hans armar är betydligt smalare där än nu

• Bevabus

japp så är det!

mamlan skrev 2009-01-31 23:34:11 följande:
    Lina S skrev 2009-01-31 23:32:04 följande:
    Ingen tror jag, eftersom magdalena blev sjuk och har lämnat programmet, tror de får ta med poängen till nästa fredag i stället.
  • Bevabus

haha ooh dumleglass låter ju smaskens!!

vinterlärka skrev 2009-02-06 15:25:42 följande:
    Bevabus skrev 2009-02-06 15:20:12 följande:
    Nej, säg inte så, blir ju stressad. Har en massa att göra innan dess.Ska bl.a. göra glass då vännerna har med sig sin glassmaskin (jag ville det) Någon som har tips på smaker? Vi fick dumleglass av dem en gång, det var supergott!
Svar på tråden Lets dance 2009