Inlägg från: elegi |Visa alla inlägg
  • elegi

Lets dance 2009

hyperballad skrev 2009-03-13 18:06:00 följande:
    Min "nya pojkvän" Rikard med underbara Jeanette, okänd, och super snygga Carin da Silva. __________________________________________________ _____________ bevis?? hmm redan förra året när han dansade med tina så var det tydligt att han var gay eller var det bara jag som tyckte det? 
    Nej dåp enligt mig har han alltid varit gay....
    Det var någon enstaka som var här inne och hävdade att hon pratade med honom på msn och att ahn där sa att han legat med Arja men det kan han iofs vara gay för.....
  • elegi
    Ejin skrev 2009-03-13 18:10:22 följande:
    jaha ... om han e gay får vi ge upp alla spekulationer om en romans med Elisabeht
    Japp,. så är det, vi får helt enkelt spekulera om nåt annat
    Hittills avverkat på spelkulera mera listan:
    *Laila har varit danslärare
    *Jessica Almenäs är gravid
    *Niclas och Laila är kära
    *Tobbe är gay

hmmm har jag glömt nåt??
  • elegi
    Kaxmaja skrev 2009-03-13 18:15:25 följande:
    hi hi
    Vad ska vi speklulera om i fortsättningen då?

Vad som stod i aftonbladet idag som gav rubriken "Alling vill att Bagge stoppas" eller nåt liknande stod det på löpet
  • elegi
    Kaxmaja skrev 2009-03-13 18:30:32 följande:
    Förlåt men jag tycker sådanna "bråk" är så himla larviga Bättre att de går och tränar en stund extra än att sitta och beklaga sig Det är en LEK!
    Tänkte precis skriva att jag håller nog med Laila där så det innebär ju att ajg även håller med dig
  • elegi
    Kaxmaja skrev 2009-03-13 18:39:46 följande:
    Vi har oxå ätit tacos. Samuel ska få gröt nu när som helst *ropar till sambon* sen ska han nattas
    Jag ska se till att dottern kommer i säng innan det går helt överstyr för nu börjar hon kalla oss både det ena och det andra *suck*
  • elegi
    Kaxmaja skrev 2009-03-13 19:16:00 följande:
    Jag kollar lets danse och har programerat dekodern på så ska de låta. De kan jag se imorgon. Sambon och Samuel¨tar tåget till Degerfors imorgonbitti och jag blir ensam hemma helt till söndag kväll då de kommer hem jag har ALDRIG varit från Samuel så länge. Kommer nog inte attt överleva. De kommer att bli MYCKE effell tid
    Hi hi det går nog bra, passa på att njut och gör saker bara för dig själv, laga mat som bara du tycker om och köp godis som bara du tycker om osv. frossa lite extra
Svar på tråden Lets dance 2009