Inlägg från: Kaxmaja |Visa alla inlägg
  • Kaxmaja

Lets dance 2009

vackrastarflow skrev 2009-01-16 22:34:31 följande:
    jag har en bit av popcorn som sitter fast i en halsmandel.kan det vara dagens i-landsproblem?
    nja men de e iallafall en av de starka kandidaterna
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja

Magnus
    Laila
    Jippi bra bra

• Kaxmaja

VA? Bajskorvarna vidare

• Kaxmaja

Oj Hasse oxå vidare. Då måste ju Lindah eller Carl-Jan åka

• Kaxmaja

Ja just de George han glømde jag bort. Han kan åka just pga de att man glømmer honom

• Kaxmaja

Oj undre om detta har att gøra med dopingen? Før hon var ju faktiskt inte sämst iallafall

• Kaxmaja

Kan hålla med till viss del att juryn kunde vara snällare mot Kitty. Men hon är inte ensam om att ha blivit kallad lastbil och liknande saker.

• Kaxmaja
    Bebis skrev 2009-01-17 14:34:41 följande:
    Kanske itne jag har inte sett några andra säsonger. Jag ser bara den enorma skillnad juryn gör på henne jämfört med de andra.
    De brukar klagas rätt frisk på deltagarna och de brukar kunna kallas träben, kylskåp och lite allt möjligt. Men de brukar klara att vara tysta, lyssna och klaga då de kommer till greenroom. Att börja tjaffsa tillbaka direkt till dommarna ser jag bara som larvig.
  • Kaxmaja
    trollmam skrev 2009-01-17 14:38:12 följande:
    Ärligt talat om det vore jag, hade det passerat ut genom andra örat, och jag hade kännt mig än mera taggad till nästa gång.
    Jag fungerar så att då hade jag blivit sur (innom mig) och tänkt att nästa gång då ska de jävlarna få se. Så hade jag övar dygnet runt
  • Kaxmaja
    Bebis skrev 2009-01-17 14:40:35 följande:
    Okej men hittills är det bara Kitty de gett sig på och det tycker jag tyder på att de bedömer henne mer än hennes dans.Missförstå mig rätt här nu jag tycker inte att Kitty dansar särskilt bra, men det var klart bättre igår än förra veckan så ettor förtjänade hon inte.
    De är bara andra programmet än så länge. De kommer nog klagas på de andra oxå
    Nej jag håller med om att hon inte førtjänade bara 1or igår.
    Men jag førstår lite av lastbilsbeskrivningen før de tyckte jag oxå. Hon såg så seg ut och de såg verkligen ut som att han fick dra henne fram.
Svar på tråden Lets dance 2009