Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

Lets dance 2009

En enda gång gör inget I det stora hela så var hon kanonbra! Det här programmet handlar inte bara om talang utan även om utveckling och hon har utvecklats väldigt mycket.

Kaxmaja skrev 2009-02-06 20:34:50 följande:
    Hon kom av sig en gång då hon stod och bara tittade och typ frågade vad hon skulle gøra.
  • Bevabus

haha i början så verkade hon tycka det var jobbigt men jag tror faktiskt att dom har blivit rätt bra vänner nu faktiskt..verkar som det iaf

Philofix skrev 2009-02-06 20:36:42 följande:
    hur står maria ut med cj som danspartner.
  • Bevabus

Absolut, men lååångt ifrån lika tung som hon såg ut förut..För två veckor sen såg hon ut att väga tio ton, nu hade rak rygg coh studsade mera

Kaxmaja skrev 2009-02-06 20:38:04 följande:
    Ja absolut. Hon har utvecklats MYCKE. Men tycker fortfarande hon ser så tung ut när hon dansar.
  • Bevabus

Jag gillar Hasse, det är så härligt att få se att han inte bara är en bister och allvarlig man som står och pratar om mördare och rånare i tv..hade verkligen inte en aninng om hur glad han är!

• Bevabus

äsch då, det är väl inte så lätt att veta

Hallonröd skrev 2009-02-06 20:52:13 följande:
    Har jag missat...
  • Bevabus

Jo det är ju meningen att man inte ska göra det, men Hasse kanske får det för Charlotte bara för att det är det enda sättet att få honom att hålla takten?

Philofix skrev 2009-02-06 20:55:33 följande:
    Stör mig mycket på att Hasse sjunger med till musiken när han dansar. Får de inte lära sig att inte göra det? Det fick jag lära mig bland det första när jag gick i dansskola (dansat i 13 år)
  • Bevabus

Jag klarar inte av att titta när hon rullar höfterna, det ser för skumt ut haha

Svar på tråden Lets dance 2009